God, brugt, økonomisk og sikker bil....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Du kan købe vores... Den er lige sat til salg... Majbritt

Majbritt

Ville aldrig give så meget for en brugsgenstand... så skal vidst finde noget mere økonomisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Ville aldrig give så meget for en brugsgenstand... så skal vidst finde noget mere økonomisk...

Oki doki...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Joan ( Smallie )

Hvor mange penge har du at gøre med??

Syntes du skal gå ind på bilbasen og se hvad der er i de biler du gerne vil have.

Men berlingo køre der jo en masse af her i dk og det er altid en fordel. Det beviser nemlig at det er en bil folk er glade for bilen.

Men Eva jeg syntes måske du skal tage en med der måske har lidt mere forstand på biler, når du skal ud og kigge for der er rigtig mange ting du skal holde øje med.

Jeg kan nemt give dig en liste over hvad jeg og manden ville gøre hvis vi skulle ud og se på anden bil, hvis du vil have det.

Men inden du køre ud og kigger så sæt dig ned med din computer og find nogen stykker du gerne vil se på og så tag en eftermiddag til det. Så du ikke bare falder for den ene. Gør dig klart hvor mange penge du vil bruge og hvad for nogen biler du vil ud og prøvekøre.
Selv om du syntes en berlingo ser fin ud er det jo slet ikke sikkert det lige er noget for dig.

Ej undskyld jeg kunne blive ved her. Men hvis du vil kan jeg nemt kigge lidt rundt for dig.

Joan

Anmeld

9. november 2008

malou

Inden du springer ud i toyota, berlingo osv.. så gå ind og undersøg hvad bilerne har fået i crash test af stjerner. Det er muligt det er nogle fine "billige" biler og der er god plads til barnevogn etc ... men men men : Hvis bilen er totalt smadret ved en ulykke fordi I ikke lige fik undersøgt hvor sikker den er... så er det lidt forsent at fortryde hvis skaden er sket. F.eks ser en peugeut 406 st.car jo stor, solid og sikker ud men den fik altså kun 3 stjerner i 2001 og det er efter min mening langtfra nok!!! Bladet FDM og Motor laver nogle forrygende artikler og tests... også af brugtbils markedet!!! Gå efter mindst 5 stjerner!! Held og lykke med at lede efter den nye perfekte dyt. Knus Malou

Anmeld

9. november 2008

bette

jeg vil lige give dig det råd at tage en mekaniker med når du skal kigge på bil.. de ved hvad de snakker om og kan finde evt fejl og mangler som vi andre hoveder ik kan...
vi var ude og finde en peugeot og så tog vi min mands familie medlem med som er peugeot mekaniker.. og så fik vi en kaaaaaanon lækker bil til billige penge.. og den fejler ik en hak.. den er som ny og har ik kørt ret langt.. den er sååå skøn..

bare lige det jeg ville råde dig til

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

Inden du springer ud i toyota, berlingo osv.. så gå ind og undersøg hvad bilerne har fået i crash test af stjerner. Det er muligt det er nogle fine "billige" biler og der er god plads til barnevogn etc ... men men men : Hvis bilen er totalt smadret ved en ulykke fordi I ikke lige fik undersøgt hvor sikker den er... så er det lidt forsent at fortryde hvis skaden er sket. F.eks ser en peugeut 406 st.car jo stor, solid og sikker ud men den fik altså kun 3 stjerner i 2001 og det er efter min mening langtfra nok!!! Bladet FDM og Motor laver nogle forrygende artikler og tests... også af brugtbils markedet!!! Gå efter mindst 5 stjerner!! Held og lykke med at lede efter den nye perfekte dyt. Knus Malou

Desværre har jeg kun råd til at køre i en lille bil nu jeg skal have den helt selv og alene og der ved jeg testene er noget møg. Men alene med en stort volvo, det går bare ikke...
Men du har ret...
Knus..

Anmeld

9. november 2008

Heidi.

Hej Eva60.png

Vi har sådanne en her.. Købt fra ny, til 150.000.. Og så har vi fået rigtig billig forsikring igennem Suzuki.. 3500 kr om året..

Vores er dog bare sort. www.suzuki.dk/modeller/liana/billeder-og-video.aspx

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej Eva60.png

Vi har sådanne en her.. Købt fra ny, til 150.000.. Og så har vi fået rigtig billig forsikring igennem Suzuki.. 3500 kr om året..

Vores er dog bare sort. www.suzuki.dk/modeller/liana/billeder-og-video.aspx

Den er flot...hvor langt kører den på literen...overvejede at købe en Suzuki ignis...så på en i dag til 45000kr og som kun havde kørt 100.000km, men ved sgu ikke....kender du den??
Knus..

Anmeld

9. november 2008

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Den er flot...hvor langt kører den på literen...overvejede at købe en Suzuki ignis...så på en i dag til 45000kr og som kun havde kørt 100.000km, men ved sgu ikke....kender du den??
Knus..

Vil sige dig så meget at en ignis er møg dyr i dele. Den er billig på papir men dyr i dele.

Har en ven der har sådan en og da han skulle have nye bremser foran på bilen kom han lige af med 3500kr bare for dele. Vi køre selv opel og hvis vi skifer bremser kan vi gøre det for under 1000kr. og eftersom bremser er en slid del så er det jo noget der skal til engang i mellem.

Joan

Anmeld

9. november 2008

malou

Det er ikke helt rigtigt hvad du skriver... at det ikke er de små biler som vinder i sikkerhed Ta f.eks skoda... de er altså rigtig godt med mht rigtig gode biler til virkelig gode priser. og alle skodaer efter år 2000 bliver altså produceret på vw. fabrik. (Folkevogn) da de blev opkøbt. Dvs at alle skodaer er lavet af folkevogns dele og du kan være sikker på at de er de samme motorer de bruger. Skoda = VW = Audi. det er i bund og grund samme bil.. groft sagt altså Jeg har fakisk haft alle 3 mærker og var ganske tilfreds med min lille fabia 1.4 comfort og de fås også til gode priser i kombi. God billig og SIKKER bil... smiler. Tjek dem ud. Knus igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.