God, brugt, økonomisk og sikker bil....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.121 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Honningblomst

Hej Piger...
Hvad skal jeg købe..skal have mig en ny brugt bil...volvoen skal sælges da det var en fælles bil og nu skal jeg for første gang ud og købe mig en bil helt selv...så jeg har så meget brug for hjælp og gode råd...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Diana...

Toyota, suzuki så du sikker på at få en god bil.

Vi selv ved at købe toyota st. car. så der os er plads til barnevognen.

Anmeld

9. november 2008

Fam. Madsen

Eva skriver:

Hej Piger...
Hvad skal jeg købe..skal have mig en ny brugt bil...volvoen skal sælges da det var en fælles bil og nu skal jeg for første gang ud og købe mig en bil helt selv...så jeg har så meget brug for hjælp og gode råd...
Knus Eva..

hej

der er jo mange ting man skal holde øje med når man køber bil men vil du handle privat eller ved forhandler og hvad for en bil kunne du tænke dig??

Sandra

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Familien Madsen skriver:

hej

der er jo mange ting man skal holde øje med når man køber bil men vil du handle privat eller ved forhandler og hvad for en bil kunne du tænke dig??

Sandra

Er nok mest tryg ved forhandler....og har tænkt lidt på en Berlingo eller noget i den stil....synes de ser smarte ud når man har børn...

Knus..

Anmeld

9. november 2008

Fam. Madsen

Eva skriver:

Er nok mest tryg ved forhandler....og har tænkt lidt på en Berlingo eller noget i den stil....synes de ser smarte ud når man har børn...

Knus..

okay... altså vi har handlet privat en gang og der fik vi en god handel men ja det er mest sikkeret og handle med forhandler men der kan man heller ikke forhandle om prisen ligesom man kan privat..

men en ting du skal kigge efter er hvor langt bilen har kørt om der er meget rust i den... og selvfølgelig vil jeg mene man skal have et hold vinter dæk og sommer dæk med...60.png

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Familien Madsen skriver:

okay... altså vi har handlet privat en gang og der fik vi en god handel men ja det er mest sikkeret og handle med forhandler men der kan man heller ikke forhandle om prisen ligesom man kan privat..

men en ting du skal kigge efter er hvor langt bilen har kørt om der er meget rust i den... og selvfølgelig vil jeg mene man skal have et hold vinter dæk og sommer dæk med...60.png

tak... jeg må huske at sige det med dækkene og se om jeg kan presse den kære forhandler lidt.
Vores bil er også købt privat, men tør ikke når bare det er lille mig helt alene der køber...

Anmeld

9. november 2008

Fam. Madsen

Eva skriver:

tak... jeg må huske at sige det med dækkene og se om jeg kan presse den kære forhandler lidt.
Vores bil er også købt privat, men tør ikke når bare det er lille mig helt alene der køber...

ja altså vi har altid fået to hold dæk med..60.png

ja men det er altid sværre at presse en forhandler end en privat men det kan lad sig gøre60.png

og det nemmest ville være hvis du fandt nogen inde på dba og gul og gratis som er billiger end den du har set ved forhandleren så du kan vise at d har set nogen der er billiger for så plejer de og gå ned i pris...60.png

håber du kan finde rundt i mit indlæg60.png

(H) Sandra

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Familien Madsen skriver:

ja altså vi har altid fået to hold dæk med..60.png

ja men det er altid sværre at presse en forhandler end en privat men det kan lad sig gøre60.png

og det nemmest ville være hvis du fandt nogen inde på dba og gul og gratis som er billiger end den du har set ved forhandleren så du kan vise at d har set nogen der er billiger for så plejer de og gå ned i pris...60.png

håber du kan finde rundt i mit indlæg60.png

(H) Sandra

Kan jeg sagtens....tusind tak for dine rigtig gode råd...vil straks gå igang...

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Toyota, suzuki så du sikker på at få en god bil.

Vi selv ved at købe toyota st. car. så der os er plads til barnevognen.

Tak.. dem vil jeg kikke på...

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Du kan købe vores... Den er lige sat til salg... Majbritt

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.