Hvad er jeres holdning til rygning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

2babygirls

Peanut skriver:

Nu blev jeg lige nysgerrig:

Hvad med passiv rygning og graviditet  Er det også skadeligt for barnet?

Sorry hvis det er lidt et sidespor.

Ja, det er lige så skadeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

regalprime

Jeg røg selv ca 15 til 20 smøger om dagen indtil jeg var godt et halv år henne med mit barn. Jeg kunne bare ikk stoppe og det var VIRKELIG svært for mig!!!!!!! Men jeg fik da vundet over de smøger til sidst og kan i næste mdr sætte et stort X i kalenderen ved at være IKK ryger 1 helt år!!!!!!!!

Har dog den holdning at det jo er op til folk selv hvad de vælger og ikk vælger, alle ved jo det ikk er sundt, men det er jo heller ikk lige til are at stoppe når man er ude i det!!!! Har en svigerinde der har røget under hele graviditeten, og hendes barn fejler ikk noget. Ved godt det måske bare er mere held, men igen er det jo folks eget valg.

Anmeld

10. maj 2011

twinny

regalprime skriver:

Jeg røg selv ca 15 til 20 smøger om dagen indtil jeg var godt et halv år henne med mit barn. Jeg kunne bare ikk stoppe og det var VIRKELIG svært for mig!!!!!!! Men jeg fik da vundet over de smøger til sidst og kan i næste mdr sætte et stort X i kalenderen ved at være IKK ryger 1 helt år!!!!!!!!

Har dog den holdning at det jo er op til folk selv hvad de vælger og ikk vælger, alle ved jo det ikk er sundt, men det er jo heller ikk lige til are at stoppe når man er ude i det!!!! Har en svigerinde der har røget under hele graviditeten, og hendes barn fejler ikk noget. Ved godt det måske bare er mere held, men igen er det jo folks eget valg.

enig

Anmeld

10. maj 2011

Nessie

regalprime skriver:

Ja, det er folks eget valg, men man har jo alså også fundet ud af a rygning skader barnets mulighed for forplantning senere i livet, og det synes jeg er en væsentlig ting at tænke på, når man tænder en cigaret, mens man er gravid.

Da vi tog beslutningen om at få barn, holdt vi begge op med at ryge med det samme.

Anmeld

10. maj 2011

Chr-Hei

Syntes slet ikke det er iorden at ryge under graviditet sådan er min holdning også hvad angår alkohol ..

Anmeld

10. maj 2011

twinboys

Sidsel91 skriver:

Ja hvad er jeres holdning?

Jeg har ikke rørt en cigaret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid i lørdags
Jeg er meget stolt af mig selv
Jeg troede faktisk det ville være sværere at stoppe, men graviditeten motivere jeg nok meget
Skal ikke risikere noget

Jeg er så bange for at abortere igen, så der skal ikke være cigaretter i nærheden af mig denne gang. Måske lidt sippet , men vil ikke gamble med noget

Hvordan har i det med rygning og graviditet?

Super flot... sådan havde jeg det også mens jeg var gravid

Anmeld

10. maj 2011

Ranarupta

Sidsel91 skriver:

Jeg troede faktisk det ville være sværere at stoppe, men graviditeten motivere jeg nok meget
Skal ikke risikere noget

Jeg er så bange for at abortere igen, så der skal ikke være cigaretter i nærheden af mig denne gang. Måske lidt sippet , men vil ikke gamble med noget

I mine øjne er det to ting, der ikke hører sammen - overhovedet!

Synes, at det er flot, at du er holdt op!! 

Anmeld

11. maj 2011

regalprime

Nessie skriver:

Ja, det er folks eget valg, men man har jo alså også fundet ud af a rygning skader barnets mulighed for forplantning senere i livet, og det synes jeg er en væsentlig ting at tænke på, når man tænder en cigaret, mens man er gravid.

Da vi tog beslutningen om at få barn, holdt vi begge op med at ryge med det samme.

Jamen det er helt rigtig, men det er bare ikk let for alle at stoppe, og igen er det jo folks valg hvad de udsætter deres barn for. Man kan jo ikk bestemme at gravide folk ikk må ryge, om man vil det eller ej. Ikk at jeg siger det er okay at ryge mens man er gravid.

Anmeld

11. maj 2011

SussieThyssen

Sidsel91 skriver:

Skal ikke risikere noget

Folk må for min skyld ryge tiol de bliver blå i hovedet, det blander jeg mig ikke i.
Personligt har jeg aldrig røget når jeg har været gravid og heller ikke mens jeg ammede.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. maj 2011

chael

Maja88 skriver:

i min verden er det bare et NO GO at ryge når man er gravid

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.