Hvad er jeres holdning til rygning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Sidsel91

Ja hvad er jeres holdning?

Jeg har ikke rørt en cigaret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid i lørdags
Jeg er meget stolt af mig selv
Jeg troede faktisk det ville være sværere at stoppe, men graviditeten motivere jeg nok meget
Skal ikke risikere noget

Jeg er så bange for at abortere igen, så der skal ikke være cigaretter i nærheden af mig denne gang. Måske lidt sippet , men vil ikke gamble med noget

Hvordan har i det med rygning og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Maja88

i min verden er det bare et NO GO at ryge når man er gravid

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Sidsel91 skriver:

Jeg troede faktisk det ville være sværere at stoppe, men graviditeten motivere jeg nok meget
Skal ikke risikere noget

Jeg er så bange for at abortere igen, så der skal ikke være cigaretter i nærheden af mig denne gang. Måske lidt sippet , men vil ikke gamble med noget

Jeg stoppede også da jeg blev gravid .  

For mig er det en selvfølge at stoppe når man blir gravid ! 

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

Sidsel91 skriver:

Skal ikke risikere noget

Det er et fornuftigt valg du har taget, og i min verden det eneste rigtige, da jeg mener at rygning under graviditet er mishandling af sit ufødte barn, pga. den stress barnet påføres hver gang moderen ryger, plus de evt. følger barnet kan få af moderens rygning.Held og lykke med graviditeten og pas godt på dit barn:-)

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

Øhm.. Hvor vil du hen med det her? De fleste ved det er dårligt at ryge. Og især når man er gravid, for det går ud over barnets mulighed for forplantning og hjertets rytme bliver total smadret når mor tager et hiv.

Jeg syntes det er for dumt - så  for at du ikke ryger mere og jeg er ked af din ulykke sidste gang /:

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

Synes helt klart at man skal lade være mens man er gravid! Jeg stoppede selv da jeg blev gravid. Men må indrømme at jeg har røget en cigaret siden! Jeg har det ikke dårligt med det - men for søren hvor jeg synes man skal lade være!

Super flot at du er stoppet!  

til dig

Anmeld

10. maj 2011

mn

Sidsel91 skriver:

Skal ikke risikere noget

jeg har selv været ryger, men derfor har jeg stadig den holdning at man ryger bare ikke hvis man er gravid, jeg bliver virklig hidsig når jeg ser folk gøre det.

Anmeld

10. maj 2011

Kruse90

Jeg syntes også det er en no go at ryge når man er gravid.

Heldigvis har jeg ikke det problem.
Heller ikke kæresten, mine forældre, svigerforældre osv. ryger,
Så her bliver det heller ikke et problem med passiv rygning, og dem der ryger, skal fortsat ryge ude som de altid har skullet her

Anmeld

10. maj 2011

Peanut

Nu blev jeg lige nysgerrig:

Hvad med passiv rygning og graviditet  Er det også skadeligt for barnet?

Sorry hvis det er lidt et sidespor.

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Graviditet og rygning er bare forbudt i min verden, og rygning generelt er bare klamt for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.