Jeg kan da godt forstå hvorfor trådstarter spørger om spørgsmålet til dem som IKKE har børn eller IKKE prøver.
Det er der absolut intet galt i, og ingen grund til at kalde det for latterligt - man spørger jo for at lære og blive klogere på et punkt.
Nogle af dem som trådstarter har bemærket (uden at jeg kan vide hvad trådstarter tænker, men er blot egen observeringer) er unge piger, som er meget aktive på siden, men som sagt ingen børn har (eller udsigten til det lige nu). Men jeg tror da absolut ikke at der var noget ondt ment i det overhovedet fra TS' side.
Jeg har da selv tænkt på hvorfor X vil bruge så meget tid herinde, men jeg synes kun det er forfriskende og fedt at der er forskellige folk. Hvis de kan lære at folk med børn, og de også har ting som vi kan lære af dem - jamen det er jo kun fedt! :-)
Nu er der mindst 2 som nok kan genkende sig selv i det jeg skriver, og bare for at skære det ud i pap overfor alle - der er INTET negativt idet jeg skriver - tværtimod :-)
Jeg siger blot at jeg godt kan forstå TS's udgangspunkt, og at hun ikke skal latterliggøres pga det :-)
Anmeld