Ingen børn/gravid, hvorfor er du så på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Manakauapo

SussieThyssen skriver:

Vil da sige til jer uden børn..at de sure skal I da bare springe op og falde ned på.

Hvis folk komme rmed sure kommentarer, synes jeg det er både egoistisk og uforskammet.
Vi har ALLE, os med børn, stået uden børn engang, og det er da meget lidt hjerterum man kan rumme for andre, hvis man ikke kan unde dem at være med herinde uanset hvilken årsag man så ellers er her.

Så hæng på piger..uanset børn eller ej..det er med til at give variation at her er alle slags'er

Nemlig! Jeg bliver her altså også!

Kunne ikke sige det bedre selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

.....

IsabellaCiinea skriver:

Jeg er herinde fordi at jeg ønsker børn på et tidspunkt, og jeg synes at man lærer en masse nyttigt herinde.

Og så hygger jeg mig også ved det.

Og kan da også godt li hvis jeg kan hjælpe andre herinde.

Det hele er jo ikke kun børn =)

Er helt enig i hvad du skriver .

Nu ved jeg godt at denne hjemmesiden hedder baby.dk, men for alle os som er skruk, så er det altså også en dejlig side, så kan ærlig talt ikke se hvad problemet skulle være, hvis der er nogen som har sure miner over det

Anmeld

9. maj 2011

lukasmor

what? nogen der er sure over at der er kvinder herinde uden børn?? wow.. Smålig verden!!

Anmeld

9. maj 2011

.....

SussieThyssen skriver:

Vil da sige til jer uden børn..at de sure skal I da bare springe op og falde ned på.

Hvis folk komme rmed sure kommentarer, synes jeg det er både egoistisk og uforskammet.
Vi har ALLE, os med børn, stået uden børn engang, og det er da meget lidt hjerterum man kan rumme for andre, hvis man ikke kan unde dem at være med herinde uanset hvilken årsag man så ellers er her.

Så hæng på piger..uanset børn eller ej..det er med til at give variation at her er alle slags'er

Anmeld

9. maj 2011

Lise 26

latterligt spørgsmål.. bare fordi man ikke har børn eller ikke vil have dem nu, så vil jeg da mene at alle er velkommen.. som mange nævner så handler det jo ikke kun om børn herinde.. der er åbenbart nogle der er sarte.. og snobbede..

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg spurgte bare af ren nysgerrighed. Jeg ser det ikke som et latterlig eller snobbet spørgsmål.

Men tak til at jer der har svaret - håbet ikke i føler jer trådt på for det var virkelig ikke min mening

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg spurgte bare af ren nysgerrighed. Jeg ser det ikke som et latterlig eller snobbet spørgsmål.

Men tak til at jer der har svaret - håbet ikke i føler jer trådt på for det var virkelig ikke min mening

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

Mut skriver:

Er helt enig i hvad du skriver .

Nu ved jeg godt at denne hjemmesiden hedder baby.dk, men for alle os som er skruk, så er det altså også en dejlig side, så kan ærlig talt ikke se hvad problemet skulle være, hvis der er nogen som har sure miner over det

Nemlig ja .. GOD TRÅD  

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Nu skal man så også lige huske forummet er ikke kun for forældre... Det er for alle... Alle er velkomne om man har børn eller ej... 

Jeg var her også inden jeg blev gravid første gang, blev først aktiv efter jeg havde født... 

Så kan ikke helt forstå der bliver set ned på folk som ikke har børn som er her... 

Anmeld

10. maj 2011

eElak

Jeg kan da godt forstå hvorfor trådstarter spørger om spørgsmålet til dem som IKKE har børn eller IKKE prøver.

Det er der absolut intet galt i, og ingen grund til at kalde det for latterligt - man spørger jo for at lære og blive klogere på et punkt.

Nogle af dem som trådstarter har bemærket (uden at jeg kan vide hvad trådstarter tænker, men er blot egen observeringer) er unge piger, som er meget aktive på siden, men som sagt ingen børn har (eller udsigten til det lige nu). Men jeg tror da absolut ikke at der var noget ondt ment i det overhovedet fra TS' side.

Jeg har da selv tænkt på hvorfor X vil bruge så meget tid herinde, men jeg synes kun det er forfriskende og fedt at der er forskellige folk. Hvis de kan lære at folk med børn, og de også har ting som vi kan lære af dem - jamen det er jo kun fedt! :-)

Nu er der mindst 2 som nok kan genkende sig selv i det jeg skriver, og bare for at skære det ud i pap overfor alle - der er INTET negativt idet jeg skriver - tværtimod :-)

Jeg siger blot at jeg godt kan forstå TS's udgangspunkt, og at hun ikke skal latterliggøres pga det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.