Ingen børn/gravid, hvorfor er du så på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

samantha1986

Altså vi har snakket om at skulle i gang i det nye år. Men grunden til jeg meldte mig ind var at der var en herinde som solgte bøger til det studie jeg går på, og så meldte jeg mig ind for at kunne købe nogen af hende.

Og så synes jeg det er et hyggeligt forum hvor folk er søde til at hjælpe hvis man har problemer der ikke er baby relateret. Og baby sluger rigtig mange timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dinna88

dobbelt

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Jeg er jo så en af dem. Hm. Startede med at være herinde fordi min søster fortalte mig om siden. Jeg ved allerede en del om børn og så suuuuuuuuuuuuuger jeg til mig, af alt hvad I skriver herinde. Og så er der jo ordet er frit samt de andre kategorier, der ikke omhandler børn.

Ydermere, så har jeg min niece som jeg fra tid til anden uploader billeder af m.m.
Jeg har fået en del henvendelser om hvorfor jeg er herinde, og nogle er nærmest... Sure over det, hvilket jeg ikke forstår.  Man er jo ikke grøn, bare fordi man ikke selv har børn. 

Der er nu stadig en del år til jeg skal have børn, grundet uddannelse, men ville meget gerne i gang nu, hvis det endelig var.

Anmeld

9. maj 2011

rogerrasch

jeg er herinde fordi min kæreste og jeg prøver på at blive gravide... også syntes jeg man får nogle gode råd herinde til hvordan det er nemmest, og senere hen når det er sket og man er blevet forældre osv.

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Den her slags tråde syntes jeg efterhånden er jævnligt oppe at vende, men du kan da også få forklaringen her så.

Jeg startede herinde grundet kageklubben. Jeg manglede et forum, fordi jeg syntes det var for kedeligt i det andet. Der skete ikke noget som helst og det gjorde der her.

Og da jeg havde været her i et par måneder følte jeg mig bare sikker nok til at "gå ud" blandt alle de andre. Altså blande mig i andre kategorier/tråde. Og så føler jeg mig bare hjemme herinde, selvom det til tider er en værre hønsegård.

Jeg får også sure henvendelser fra folk, der ikke mener at jeg hører til herinde. Men det kan simpelthen ikke være mit problem!

Anmeld

9. maj 2011

FrkT

Vi prøver også på at blive gravide, selvom det efter over to år stadig ikke er lykkes. Vi holder dog pauser i projektet en del af tiden, da det er for hårdt.. så det er derfor jeg er her.

Anmeld

9. maj 2011

Steph_Laurits

IsabellaCiinea skriver:

Jeg er herinde fordi at jeg ønsker børn på et tidspunkt, og jeg synes at man lærer en masse nyttigt herinde.

Og så hygger jeg mig også ved det.

Og kan da også godt li hvis jeg kan hjælpe andre herinde.

Det hele er jo ikke kun børn =)

Jeg må tilslutte mig her, kunne ikke skrive det bedre  
Nøjagtig det samme for mit vedkommende!

Anmeld

9. maj 2011

Peanut

Fordi at vi siden 2009 gerne har ville have barn, men aht uddannelse, har vi valgt at vente.

Og jeg synes det er rart at læse om problemer/goder, inden man selv skal igang..  For ikke at snakke om, at få svar på sine egne spørgsmål til PB.

Heldigvis går der ikke så lang tid før vi kan gå igang med projektet 

Desuden foregår der jo også lidt andet i debatterne end baby/børn. 

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Vil da sige til jer uden børn..at de sure skal I da bare springe op og falde ned på.

Hvis folk komme rmed sure kommentarer, synes jeg det er både egoistisk og uforskammet.
Vi har ALLE, os med børn, stået uden børn engang, og det er da meget lidt hjerterum man kan rumme for andre, hvis man ikke kan unde dem at være med herinde uanset hvilken årsag man så ellers er her.

Så hæng på piger..uanset børn eller ej..det er med til at give variation at her er alle slags'er

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

IsabellaCiinea skriver:

Jeg er herinde fordi at jeg ønsker børn på et tidspunkt, og jeg synes at man lærer en masse nyttigt herinde.

Og så hygger jeg mig også ved det.

Og kan da også godt li hvis jeg kan hjælpe andre herinde.

Det hele er jo ikke kun børn =)

kunne ikke sige det bedre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.