Ingen børn/gravid, hvorfor er du så på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har undret mig over at hvorfor der er nogle bruge herinde som hverken har børn eller venter børn. Hvorfor melder de sig et i et forum hvor det primært handler om børn og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Nalle

Godt spørgsmål, har selv tænkt tanken.

Mange af dem prøver jo på at blive gravide, og mange vil gerne have børn, bare ikke nu

Anmeld

9. maj 2011

BellaCiinea

Jeg er herinde fordi at jeg ønsker børn på et tidspunkt, og jeg synes at man lærer en masse nyttigt herinde.

Og så hygger jeg mig også ved det.

Og kan da også godt li hvis jeg kan hjælpe andre herinde.

Det hele er jo ikke kun børn =)

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Godt spørgsmål, har selv tænkt tanken.

Mange af dem prøver jo på at blive gravide, og mange vil gerne have børn, bare ikke nu

Ja ved godt nogen prøver - men tænker nu dem som sådan siger at der går flere år inden de skal i gang med PB

Anmeld

9. maj 2011

Rosa

Anonym skriver:

Jeg har undret mig over at hvorfor der er nogle bruge herinde som hverken har børn eller venter børn. Hvorfor melder de sig et i et forum hvor det primært handler om børn og graviditet?

Jeg var herinde et halvt år før jeg smed præventionen fordi jeg havde lyst til at læse og lære om hvad det vil sige at have børn... En slags research om man vil  Når man er begyndende skruk er børn og moderskab et spændende emne - uudforsket territorium om man vil - og med til at gøre en parat til baby 

Rosa

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Handler det da primært om det.?.. jeg er her og det er dælme sjældent jeg skriver om mine unger...jeg er her fordi der er en skøn stemning og en masse fantastiske kvinder med og uden børn...

Og jeg har så bare mine favoritter der kommer op og det er ikke dem om børn, navne og graviditet, for de siger mig intet..

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

jeg er herinde da jeg på et tidspunkt blev gravid, men kort tid efter tabte barnet, og derefter har jeg bare ikke kunne lade vær med at være herinde, stedet er så lækkert og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har overvejet at ligge siden væk for at få mit "liv" tilbage så det ikke kun handler om en skærm, men det er sku ret umuligt

- men jeg vil rigtig gerne have børn, og det er rart at kunne følge med i opdragelse, penge, ferier... og endnu bedre, elsker jeg at se på de flotte positive tests og scanningsbilleder af alle miraklerne

så : primært er jeg herinde fordi jeg synes det er hyggeligt, spændende, læreigt og ja, meget andet

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Man kan vel godt have interesse i det at have børn m.v. selvom man ikke selv har nogle eller kan få nogle..så det er vel meget naturligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Tina-Hansen skriver:

jeg er herinde da jeg på et tidspunkt blev gravid, men kort tid efter tabte barnet, og derefter har jeg bare ikke kunne lade vær med at være herinde, stedet er så lækkert og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har overvejet at ligge siden væk for at få mit "liv" tilbage så det ikke kun handler om en skærm, men det er sku ret umuligt

- men jeg vil rigtig gerne have børn, og det er rart at kunne følge med i opdragelse, penge, ferier... og endnu bedre, elsker jeg at se på de flotte positive tests og scanningsbilleder af alle miraklerne

så : primært er jeg herinde fordi jeg synes det er hyggeligt, spændende, læreigt og ja, meget andet

Nemlig

Anmeld

9. maj 2011

SD21

Fordi jeg er p*sse hamrende skruk !! - OG, fordi der er så mange fantastiske kvinder herinde !!  Og så startede jeg faktisk med at være herinde pga. kageklubben Men jeg synes det er en rigtig hyggelig side, hvor der også bliver snakket om mange andre ting end børn og hvor man kan forberede sig på at blive gravid, mor osv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.