MorCamilla skriver:
Hvis jeg havde fået en sådan invitation uden Kasper så ville jeg bestemt heller ikke tage med.. (med mindre det er til noget gammel klasse fest eller lignende - hvor ingen har partner med)
Jeg gider ikke bruge min tid på at snakke med vennen, for han har ligesom lagt kortne på bordet nu og sagt hvad han mener, uden faktisk at have sagt noget (hvis du forstår hvad jeg mener) Mit liv er simpelthend bare for kort til sådan noget pjat.. Vi er ski da voksne mennesker...
Hej Camilla
Jeg har lige stået i den situation, hvor min kæreste ikke blev inviteret med til en fest også på grund af pladsmangel. Jeg sagde, at jeg ikke kom med mindre min kæreste var inviteret. Det var ikke for at være spydig eller en festdræber, men jeg synes bare ikke, jeg ville afsted uden ham. Det her er så en barnedåb hos en veninde, jeg har kendt i over 20 år. Nu er der så en del, der har meldt fra, og så blev der plads til Mikkel, så vi tager nok med. Fair nok, at der er plads til 64 og de må skære ind til benet, men så må det også være fair, at man som partner takker nej.
Så nej Camilla dejlige pige, nærtagende, det er ikke et prædikat, du skal tage på dig.
KH
Anne
Anmeld