Er jeg bare nærtagende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Hvis jeg havde fået en sådan invitation uden Kasper så ville jeg bestemt heller ikke tage med.. (med mindre det er til noget gammel klasse fest eller lignende - hvor ingen har partner med)
Jeg gider ikke bruge min tid på at snakke med vennen, for han har ligesom lagt kortne på bordet nu og sagt hvad han mener, uden faktisk at have sagt noget (hvis du forstår hvad jeg mener) Mit liv er simpelthend bare for kort til sådan noget pjat.. Vi er ski da voksne mennesker...

Hej Camilla
Jeg har lige stået i den situation, hvor min kæreste ikke blev inviteret med til en fest også på grund af pladsmangel. Jeg sagde, at jeg ikke kom med mindre min kæreste var inviteret. Det var ikke for at være spydig eller en festdræber, men jeg synes bare ikke, jeg ville afsted uden ham. Det her er så en barnedåb hos en veninde, jeg har kendt i over 20 år. Nu er der så en del, der har meldt fra, og så blev der plads til Mikkel, så vi tager nok med. Fair nok, at der er plads til 64 og de må skære ind til benet, men så må det også være fair, at man som partner takker nej.

Så nej Camilla dejlige pige, nærtagende, det er ikke et prædikat, du skal tage på dig.
KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

MorCamilla

Hej Camilla
Jeg har lige stået i den situation, hvor min kæreste ikke blev inviteret med til en fest også på grund af pladsmangel. Jeg sagde, at jeg ikke kom med mindre min kæreste var inviteret. Det var ikke for at være spydig eller en festdræber, men jeg synes bare ikke, jeg ville afsted uden ham. Det her er så en barnedåb hos en veninde, jeg har kendt i over 20 år. Nu er der så en del, der har meldt fra, og så blev der plads til Mikkel, så vi tager nok med. Fair nok, at der er plads til 64 og de må skære ind til benet, men så må det også være fair, at man som partner takker nej.

Så nej Camilla dejlige pige, nærtagende, det er ikke et prædikat, du skal tage på dig.
KH
Anne

Mange tak søde Anne...
Hmm.. Jeg har nu ikke tænkt mig at tage med til festen hvis der er nogle der melder fra, så der er plads til mig også... Det er slet ikke for at være vanskelig, men han har lidt lagt kortne på bordet og gjort det klart at jeg ikke er velkommen, så det gider jeg slet ikke...

Anmeld

12. november 2008

kl

Hmmm, det er godt nok dårlig stil ikke at invitere jer som par. Tror nu nok jeg ville sætte pris på min mand sagde nej tak

Anmeld

12. november 2008

MorCamilla

kl skriver:

Hmmm, det er godt nok dårlig stil ikke at invitere jer som par. Tror nu nok jeg ville sætte pris på min mand sagde nej tak

Sikke et sødt profil billede du har Nøjjj så kær...60.png

Jeg er lgieglad med om Kasper siger ja tak eller ej, det betyder ikke så meget for mig.. Men han skal bare ikke regne med at jeg vil hjælpe med at købe gave eller invitere hans kæreste næste gang vi holder noget.. Hvis det er sådan vennen har valgt at stien skal være, så vil jeg da gerne følge den...

Anmeld

12. november 2008

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg var blevet stik tosset... Jeg havde nægtet at komme hvis jeg var din kæreste, jeg har den holdning hvis man ikke ønsker at se min partner ønsker man heller ikke at se mig..

betina

Anmeld

12. november 2008

ditte0512

ENIG det er ikke dig der er nærtagende det er kammeraten der er et fjols

Anmeld

12. november 2008

SaNiNa

nej søde du er ikke nærtagende.
hvis du er ja så må vi andre jo osse være det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.