Mange 1000 tak for alle jeres svar. Hvor er det dejligt lige at få bekræftet at det ikke bare er mig der er nærtagende...

Synes bare det er så dumt, jeg burde jo være en naturlig del af hans liv (altså Kasper) efterhånden, til fester osv..
Synes self. det ville have været helt fint hvis det var en "boys night out" at jeg ikke var inviteret med - det siger jo lidt sig selv.

Men synes det er underligt, hvorfor kan han ikke bare sige hvis han ikke kan li mig i stedet for.. (det ville jeg også have haft det bedre med tror jeg) Fair nok hvis han ikke kan li mig, det ville jeg godt kunne leve med.. I stedet for alt det der fis med at der ikke er plads!!?!

Vi har før holdt fest her, og inviteret ALT ALT for mange end vi har plads til,

men vi fandt da ud af det alligevel..

Jeg ved ikke endnu om Kasper tager med til festen. Det er først i dec. Jeg har sagt til ham at det er helt fint for mig hvis han gerne vil med, men jeg gider ikke være med til at købe nogen gave til ham, (det plejer jeg at stå for sådan nogle ting - da Kasper er lidt en klovn til det..

) Men det gider jeg ikke når det skal være på den måde... Sagde i samme åndedræt af Kasper ikke måtte blive sur på mig, næste gang vi holder noget og at der så i hans invitation kommer til at stå KUN ham.. Så kan han jo måske se hvordan det er..

Må indrømme at jeg blev sku lidt ked af det i dag da han kom med indbydelsen og jeg så at der kun stod Kaspers navn på den..

Underligt, da det som før nævne ikke er et par vi snakker ret meget med, men blev ked af det alligevel...
Anmeld