Er jeg bare nærtagende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2008

heaven

Loggidut skriver:

nej du er ikke nærtagen...men ham kammeraten er da direkte for modbydelig...Var jeg din partner, så havde jeg fravalgt den fest, og jeg havde ikke været bleg for at sige til ham kammeraten, er min kone ikke velkommen, så er jeg heller ikke.

det er sgu næsvist af ham!

LIGE PRÆCIS.... det var da en underlig opførsel af en såkaldt "ven"???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

MorCamilla

Mange 1000 tak for alle jeres svar. Hvor er det dejligt lige at få bekræftet at det ikke bare er mig der er nærtagende...

Synes bare det er så dumt, jeg burde jo være en naturlig del af hans liv (altså Kasper) efterhånden, til fester osv..

Synes self. det ville have været helt fint hvis det var en "boys night out" at jeg ikke var inviteret med - det siger jo lidt sig selv.

Men synes det er underligt, hvorfor kan han ikke bare sige hvis han ikke kan li mig i stedet for.. (det ville jeg også have haft det bedre med tror jeg) Fair nok hvis han ikke kan li mig, det ville jeg godt kunne leve med.. I stedet for alt det der fis med at der ikke er plads!!?! Vi har før holdt fest her, og inviteret ALT ALT for mange end vi har plads til, men vi fandt da ud af det alligevel..

Jeg ved ikke endnu om Kasper tager med til festen. Det er først i dec. Jeg har sagt til ham at det er helt fint for mig hvis han gerne vil med, men jeg gider ikke være med til at købe nogen gave til ham, (det plejer jeg at stå for sådan nogle ting - da Kasper er lidt en klovn til det..) Men det gider jeg ikke når det skal være på den måde... Sagde i samme åndedræt af Kasper ikke måtte blive sur på mig, næste gang vi holder noget og at der så i hans invitation kommer til at stå KUN ham.. Så kan han jo måske se hvordan det er..

Må indrømme at jeg blev sku lidt ked af det i dag da han kom med indbydelsen og jeg så at der kun stod Kaspers navn på den.. Underligt, da det som før nævne ikke er et par vi snakker ret meget med, men blev ked af det alligevel...

Anmeld

10. november 2008

malou

Jeg var nok flippet totalt ud... men jeg er også MEGET temperamentsfuld... og mine følelser kan ikke skjules. Hvad er det for noget.. det er simpelthen så frækt og helt ude i torvene!!! Hvis du og din kæreste lige havde mødt hinanden var det måske okey... men det der er helt hen i vejret!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror sgu oveni jeg ville blive sur hvis min kæreste så valgte at tage med!!!! Og det indrømmer jeg gerne Lad os høre hvad der sker i december 60.png Knus Malou

Anmeld

10. november 2008

Mca<3

MorCamilla skriver:

Kasper og jeg har været kærester i lidt over 5 år efterhånden..
Vi har i dag haft besøg af en af Kaspers gamle skolekammerater, som vi ikke ser så ofte, men det sker da.. Han havde så en invitation med til KASPER, i andledning af hans 25 års fest..

Jeg er ikke inviteret med, (først troede jeg at det var fordi det kun var for fyre han ville holde festen) men nej, det er fordi der ikke er plads!?! Hvad er det for en underlig undskyldning...

Nu vil jeg lige skynde mig at sige at jeg ikke har noget problem med at Kasper tager til festen selv. Det er helt fint med mig. Men synes det er lidt underligt/irreterende at jeg ikke er inviteret med, især når vi har kendt hinanden så længe... og altid har inviteret hans kæreste med når vi har holdt noget...

Er jeg bare nærtagende eller??

Knus fra Camilla.

NEJ ,,, det er du bestemt ikke ,,
Det ville jeg også have det rigtigt skidt med ,,
Hvor er det bare tarveligt Tror hvis det var omvendt at det var mig der havde fået invitationen og min kæreste ikke var inviteret når alle andres kærester var så havde jeg taget en snak med vennen el. takket nej tak til festen ....

Anmeld

10. november 2008

Balderson

Hvor er det en lam undskyld at komme med "Der er ikke plads!"

Helt ærligt, så havde det som du selv skrev været bedre at han sagde "jeg kan sku ikke lide dig, så du er ikke inviteret" Det kan man forholde sig til...

Gad sku heller ikke købe gaven til sådan en klovn

Hvis det var mig, så havde jeg nok sagt noget til ham vennen, men jeg siger også tingene direkte..

Synes det er stort at du overhovedet tænker på at inviterer ham til jeres næsten fest... Det gad jeg slet ikke... Han er sku da ikke en ven, når man gør sådan noget...

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

malou skriver:

Jeg var nok flippet totalt ud... men jeg er også MEGET temperamentsfuld... og mine følelser kan ikke skjules. Hvad er det for noget.. det er simpelthen så frækt og helt ude i torvene!!! Hvis du og din kæreste lige havde mødt hinanden var det måske okey... men det der er helt hen i vejret!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror sgu oveni jeg ville blive sur hvis min kæreste så valgte at tage med!!!! Og det indrømmer jeg gerne Lad os høre hvad der sker i december 60.png Knus Malou

Jeg kan sagtens følge dig.. jeg ville heller ikke have tænkt så meget over det hvis vi ikke havde været sammen ret længe, men vi har altså været sammen i over 5 år...
Jeg er ligeglad om Kasper tager til festen, det bestemmer ham selv. Men han har ikke bestemt sig for om han vil med endnu... Det er fint nok at ham der holder festen ikke kan li mig, det kan jeg godt leve med, men sådan en lam undskyldning om at der ikke er plads...!! AAAHHHH blir sku så sur....

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

3 gangs mor skriver:

NEJ ,,, det er du bestemt ikke ,,
Det ville jeg også have det rigtigt skidt med ,,
Hvor er det bare tarveligt Tror hvis det var omvendt at det var mig der havde fået invitationen og min kæreste ikke var inviteret når alle andres kærester var så havde jeg taget en snak med vennen el. takket nej tak til festen ....

Hvis jeg havde fået en sådan invitation uden Kasper så ville jeg bestemt heller ikke tage med.. (med mindre det er til noget gammel klasse fest eller lignende - hvor ingen har partner med)
Jeg gider ikke bruge min tid på at snakke med vennen, for han har ligesom lagt kortne på bordet nu og sagt hvad han mener, uden faktisk at have sagt noget (hvis du forstår hvad jeg mener) Mit liv er simpelthend bare for kort til sådan noget pjat.. Vi er ski da voksne mennesker...

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

- skriver:

Ville også undrer mig lidt..

Ja, havde det kun været for fyre, så fint nok...

Men det andet der, argh...

Tror ikke min kæreste ville tage med hvis det var...

Gør din det?

Jeg ved ikke endnu og Kasper tager med, det er først til dec. så der er noget tid endnu.. Kasper siger at han ikke har bestemt sig endnu.. Hvilket også er fint for mig, han bestemmer selv hvad han gør...

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Balderson skriver:

Hvor er det en lam undskyld at komme med "Der er ikke plads!"

Helt ærligt, så havde det som du selv skrev været bedre at han sagde "jeg kan sku ikke lide dig, så du er ikke inviteret" Det kan man forholde sig til...

Gad sku heller ikke købe gaven til sådan en klovn

Hvis det var mig, så havde jeg nok sagt noget til ham vennen, men jeg siger også tingene direkte..

Synes det er stort at du overhovedet tænker på at inviterer ham til jeres næsten fest... Det gad jeg slet ikke... Han er sku da ikke en ven, når man gør sådan noget...

Lige netop, hvis han ikke kan li mig er det helt fint med mig, så længe han bare siger det lige ud i stedet for det her pjat...
Jeg gider ikke bruge min tid på at sige noget til ham der holder festen, det er mit liv simpelthend bare for kort til. Gider ikke bruge tid på at snakke med nogel der ikke gider mig alligevel - og så oven i købet gør det så tydeligt...
Tja, jeg ved heller ikke lige hvad jeg har tænkt på da jeg skrev det med vores evt. næste fest, tror det er fordi jeg ikke er sådan, det er en af Kaspers venner så self. er han velkommen hos os når vi holder noget - men fra nu af bliver det uden hans forlovede, så kan han se hvordan det er...

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

- skriver:

Ja, det hans valg...

Her ville vi da heller ikke bestemme hvad den anden skulle..

Men tror ingen af os ville tage afsted på sådan et grundlag..

Jeg tror heller ikke at Kasper tager afsted.. Men det kan jeg ikke endnu sige noget om med sikkerhed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.