Er jeg bare nærtagende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. november 2008

MorCamilla

Kasper og jeg har været kærester i lidt over 5 år efterhånden..
Vi har i dag haft besøg af en af Kaspers gamle skolekammerater, som vi ikke ser så ofte, men det sker da.. Han havde så en invitation med til KASPER, i andledning af hans 25 års fest..

Jeg er ikke inviteret med, (først troede jeg at det var fordi det kun var for fyre han ville holde festen) men nej, det er fordi der ikke er plads!?! Hvad er det for en underlig undskyldning...

Nu vil jeg lige skynde mig at sige at jeg ikke har noget problem med at Kasper tager til festen selv. Det er helt fint med mig. Men synes det er lidt underligt/irreterende at jeg ikke er inviteret med, især når vi har kendt hinanden så længe... og altid har inviteret hans kæreste med når vi har holdt noget...

Er jeg bare nærtagende eller??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Mikkelmusen

Ja jeg ville nok også finde det lidt underligt hvis det var mig. Så kan sagtens følge dig.

Anmeld

8. november 2008

3rollinger

Jeg synes ikke du er naertagende, synes ogsaa det er en lidt underlig maade at opfoere sig paa. Og forstaar sagtens forskellen mellem ikke at have noget imod at han tager afsted alene og at det bare er irriterende ikke at vaere en naturlig del af hans liv.

Det saetter jo ogsaa Kasper lidt i en dum situation hvis han gerne ville med, for han kan nok ogsaa se problematikken.

Anmeld

8. november 2008

Diana...

Nej det synes jeg bestemt ikke, nå det er for begge køn invitere man os partneren med. synes jeg. En ting er hvis mand skal til herre fest eller en tur i byen med alle vennerne, det noget andet så det selvfølgelig ok. men ikke på den måde der det synes jeg bestemt ikke.

Anmeld

8. november 2008

fam.4xc

du er bestemt ik nærtagende - mon ik også Kasper ku lade et par ord falde overfor ham uden det bringer dårlig stemning...

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Trine Spanien skriver:

Jeg synes ikke du er naertagende, synes ogsaa det er en lidt underlig maade at opfoere sig paa. Og forstaar sagtens forskellen mellem ikke at have noget imod at han tager afsted alene og at det bare er irriterende ikke at vaere en naturlig del af hans liv.

Det saetter jo ogsaa Kasper lidt i en dum situation hvis han gerne ville med, for han kan nok ogsaa se problematikken.

Lige mine ord... Majbritt

Anmeld

8. november 2008

Bastian

Jeg synes ikke du er nærtagende. Hvis begrundelsen havde været, at der var et bevist valg om ikke at invitere partnere, men holde en mandeaften, så var det forståeligt. Men hvis andre partnere er inviteret med, og du ikke er, så ville jeg også tage det nært.

Anmeld

8. november 2008

Kvindemin

fam.4xc skriver:

du er bestemt ik nærtagende - mon ik også Kasper ku lade et par ord falde overfor ham uden det bringer dårlig stemning...

Ja det vil jeg også sige han skulle.
Du er i hvert fald ikke nærtagende !!

Anmeld

8. november 2008

Mathilde

Hej Camilla

Jeg kan kun erklære mig enig med de andre piger. Jeg synes slet ikke du er nærtagende. Det er da en dårlig undskyldning! Så skulle han hellere lade være med at invitere jer begge, synes jeg...

Anmeld

8. november 2008

Loggidut

nej du er ikke nærtagen...men ham kammeraten er da direkte for modbydelig...Var jeg din partner, så havde jeg fravalgt den fest, og jeg havde ikke været bleg for at sige til ham kammeraten, er min kone ikke velkommen, så er jeg heller ikke.

det er sgu næsvist af ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.