albert skal snart i DP:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

tweety2060

alberts mor<3 skriver:

ja det må jeg lige hører hende om, det er skrevet på listen nu(;

hvordan var jeres indkøring?,

skal nok komme med update(:

Jamen vores indkøring gik slet ikke- desværre, jeg ville ønske at jeg kunne sige at det gik super men så ville jeg lyve og det er på ingen måde for at skræmme dig! Taler af bitter erfaring om vigtigheden i at afstemme forventningerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

miinimeal

tweety2060 skriver:

Jamen vores indkøring gik slet ikke- desværre, jeg ville ønske at jeg kunne sige at det gik super men så ville jeg lyve og det er på ingen måde for at skræmme dig! Taler af bitter erfaring om vigtigheden i at afstemme forventningerne.

okay,

min lillesøster da hun skulle starte i DP var hun slet ikk mentalt klar og stoppede med at gå lege og ja alt snart, så håber det går godt her da albert altid har været en fisk til forandringer

Anmeld

6. juni 2011

tweety2060

hejHar i været til møde med dp? Og hvis ja hvordan gik det? Er Albert startet?Vi har fået ny dp så skal tilat køre ind, meget ambivalent mor her........Kh

Anmeld

6. juni 2011

miinimeal

tweety2060 skriver:

hejHar i været til møde med dp? Og hvis ja hvordan gik det? Er Albert startet?Vi har fået ny dp så skal tilat køre ind, meget ambivalent mor her........Kh

har mødt hende en gang nu og hun er super sød,

han skal starte den 14,

og vi skal have et begynder møde snart, men indkøringen ved jeg ik endnu, men det første lange stykke tid skal han kun være der til max 12(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.