albert skal snart i DP:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

miinimeal

min lille dreng skal snart i DP,

det var meningen han først skulle starte den 15 august, men da jeg fandt ud af i fredags at min uddannelse starter den 1 august var jeg virkelig på bar bund, og så idag ringede jeg til plads anvisningen,   han kunne endelig godt starte den 15/7 men så kom han i gæste DP og det ville jeg ikke, så han skal nu starte omkring den 1/6         sådan ser jeg ud nu,,,

men det er det bedste for han da han når at være i DP 1 måned lærer den DP at kende, er hjemme i DP ferie og starter efter den ferie,

nu ved jeg ikke hvad jeg skal spørge DP om til det der møde.

eller hvad han skal have med i DP   nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lucas<3

hvor skal han i dp henne`?

Lucas starter os den 1-6..

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

luppe-laban skriver:

hvor skal han i dp henne`?

Lucas starter os den 1-6..

ved ikke endnu, får svare engang i denne her uge

Anmeld

9. maj 2011

mortilflere

Du giver din søn den bedste start

nyd du kan gi ham korte dage i starten

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

mortilflere skriver:

Du giver din søn den bedste start

nyd du kan gi ham korte dage i starten

nyder det også men syntes det er tidligt at han skal starte

Anmeld

9. maj 2011

Hvem?

alberts mor<3 skriver:

det var meningen han først skulle starte den 15 august, men da jeg fandt ud af i fredags at min uddannelse starter den 1 august var jeg virkelig på bar bund, og så idag ringede jeg til plads anvisningen,   han kunne endelig godt starte den 15/7 men så kom han i gæste DP og det ville jeg ikke, så han skal nu starte omkring den 1/6        sådan ser jeg ud nu,,,

men det er det bedste for han da han når at være i DP 1 måned lærer den DP at kende, er hjemme i DP ferie og starter efter den ferie,

Mine drengen starte d. 01.08 og jeg er SPÆNDT, Lauge har jeg jo haft hjemme i 1,5 år til den tid, så ham får jeg godt nok svært ved at undvære, Hjalte er 7 mdr. når han ska starte og jeg syntes stadig han er lille bitte, selvom han jo slet ikke er det, men jeg glæder mig bestemt heller ikke til den dag, men jeg har netop også gjort sådan at jeg har 1 hel måned til at kører dem ind, inden jeg selv starter 01.09

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Mine drengen starte d. 01.08 og jeg er SPÆNDT, Lauge har jeg jo haft hjemme i 1,5 år til den tid, så ham får jeg godt nok svært ved at undvære, Hjalte er 7 mdr. når han ska starte og jeg syntes stadig han er lille bitte, selvom han jo slet ikke er det, men jeg glæder mig bestemt heller ikke til den dag, men jeg har netop også gjort sådan at jeg har 1 hel måned til at kører dem ind, inden jeg selv starter 01.09

det osse tidligt for den lille(: syntes albert er alt for lille men han bliver nød til at komme afsted desværre, kommer til at  savne ham

Anmeld

9. maj 2011

Hvem?

alberts mor<3 skriver:

det osse tidligt for den lille(: syntes albert er alt for lille men han bliver nød til at komme afsted desværre, kommer til at  savne ham

Kender det al for godt, men folk blir ved med at sige, "Jamen tænk på dengang hvo de kun var 3 mdr. da de blev sendt afsted",

så mon ikke det nok ska gå, selvom jeg vil stortude det første laaaaaange stykke tid.

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Kender det al for godt, men folk blir ved med at sige, "Jamen tænk på dengang hvo de kun var 3 mdr. da de blev sendt afsted",

så mon ikke det nok ska gå, selvom jeg vil stortude det første laaaaaange stykke tid.

jo men han er bare min lille bitte  dreng, ville gerne have ham hjemme fior evigt, eller næsten(;

Anmeld

10. maj 2011

kamillapetersen91

alberts mor<3 skriver:

det var meningen han først skulle starte den 15 august, men da jeg fandt ud af i fredags at min uddannelse starter den 1 august var jeg virkelig på bar bund, og så idag ringede jeg til plads anvisningen,   han kunne endelig godt starte den 15/7 men så kom han i gæste DP og det ville jeg ikke, så han skal nu starte omkring den 1/6        sådan ser jeg ud nu,,,

emma hun er startet igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.