albert skal snart i DP:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

miinimeal

kamillapetersen91 skriver:

emma hun er startet igår

gik det godt?(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

kamillapetersen91

alberts mor<3 skriver:

gik det godt?(:

ja det gjorde det.. der er ingenting med hende

Anmeld

10. maj 2011

miinimeal

ja det gjorde det.. der er ingenting med hende

jeg syntes det er frygteligt at albert skal afsted så tideligt, hader det

Anmeld

10. maj 2011

kamillapetersen91

alberts mor<3 skriver:

jeg syntes det er frygteligt at albert skal afsted så tideligt, hader det

det er bedre nu end senere

Anmeld

10. maj 2011

miinimeal

det er bedre nu end senere

der er jeg så ik enig(; hihi

Anmeld

10. maj 2011

kamillapetersen91

alberts mor<3 skriver:

der er jeg så ik enig(; hihi

hehe

Anmeld

24. maj 2011

Mariekjellerup

Du skal bare tænke på, at han kommer til at lærer rigtig meget af de andre børn i DP. og at han knytter bånd til en anden voksen end hans mor, det har de bare så godt af.. Det bliver godt til ham.. Bedre nu, end når han er et år, så bliver det så hårdt for ham..

Anmeld

24. maj 2011

tweety2060

Hejsa

ja tiden går stærkt!! Men jeg syntes det lyder som en super ide at kører ham ind så han kan vende sig til dp og omvendt, så han er så godt rustet som muligt! Det var også vores plan- men den er gået i vasken

Jeg ville stille spørgsmål til hvordan indkøringen fungerer; hvornår skal du gå første gang? Antal timer osv..

Og så mærk inden i dig selv om du er enige i det, eller du ønsker det på en anden måde.

Brug hendes viden, men også din egen- du har en viden på dit barn som hun kan drage nytte af!

Det er rigtig vigtigt at afstemme jeres fælles forventinger-(måske først aktuelt ved opstarten) ellers kan i gå galt af hinanden

Pøj pøj med det og gi da gerne en tilbagemelding på det hele hvis du lyster

Anmeld

24. maj 2011

miinimeal

Mariekjellerup skriver:

Du skal bare tænke på, at han kommer til at lærer rigtig meget af de andre børn i DP. og at han knytter bånd til en anden voksen end hans mor, det har de bare så godt af.. Det bliver godt til ham.. Bedre nu, end når han er et år, så bliver det så hårdt for ham..

helt rigtig marie, nu må vi se hvornår han komme i DP hende finken på dagplejekontoret er en røv og har skrevet en masse pis i alberts Dagpleje jounal, har snakket med dorrit(sp) og hende på dpkontoret har fundet på en masse ting som endelig slet ikke passer så nu må vi se

Anmeld

24. maj 2011

miinimeal

tweety2060 skriver:

Hejsa

ja tiden går stærkt!! Men jeg syntes det lyder som en super ide at kører ham ind så han kan vende sig til dp og omvendt, så han er så godt rustet som muligt! Det var også vores plan- men den er gået i vasken

Jeg ville stille spørgsmål til hvordan indkøringen fungerer; hvornår skal du gå første gang? Antal timer osv..

Og så mærk inden i dig selv om du er enige i det, eller du ønsker det på en anden måde.

Brug hendes viden, men også din egen- du har en viden på dit barn som hun kan drage nytte af!

Det er rigtig vigtigt at afstemme jeres fælles forventinger-(måske først aktuelt ved opstarten) ellers kan i gå galt af hinanden

Pøj pøj med det og gi da gerne en tilbagemelding på det hele hvis du lyster

ja det må jeg lige hører hende om, det er skrevet på listen nu(;

hvordan var jeres indkøring?,

skal nok komme med update(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.