Øhm.... er vejret bedre på sjælland end i Jylland??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

BellaCiinea

Tina&Martin skriver:

Bor i løgten uden for århus og på mobilen siger vejret 20 grader.. Men der er også en vind idag, igen

Har også "kun" 22 grader nu, der blæser lidt =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

morethanperfect

Skal fyn helt glemmes ..

Her er 21 grader pt. Det var varmere tidligere og luften er dejlig lun

Anmeld

9. maj 2011

Stéphanie

misslea skriver:

Heeeej derude tøser!!!!

Altså... nu sidder jeg her som en anden københavnerSNUDE og mener, at vejret altid er bedre her end i Jylland... hahah!! (ja total gak-gak, I know), men passer det???

Eller mener jer, der bor i Jylland, at vejret er bedre hos jer???

Jeg følger  meget intens med i vejrudsigterne, og jeg føler li'som, at vejret er en TAND bedre her i Købanhavn.....!!!! Det er da sikkert total indbildning og ønsketænkning.... men synes alligevel, at det er ret sjovt, at jeg har det sådan...!!!!

Hmm.... hvad mener I????

Og fortsat rigtig GOD solskinsdag i HELE landet...

Tjaaaa, her i det meget nordjyske (frederikshavn) siger temp. 21 grader så på det punkt klager jeg overhovedet ikke. Vi har dog det problem at her blæser en halv pelikan og det synes jeg egentlig altid der gør Men man vender sig til det, så alt i alt er vejret super skønt

Anmeld

9. maj 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan vejret er hos dig, men her skinner solen og temperaturen siger 16 grader på mobilos...

Men kan huske da jeg boede i københavn at når det var regnvejr i jylland kom der altid til sjælland næste dag.

Så mon ikke I bare har arvet vores gode vejr ??

Hahah... hvor sjovt!!! Jo... det kan da sagtens være!!! Altså hvis skyerne kommer ind over fra vest, så gir' det jo god mening!

Det kan også være, at det bare er noget, jeg bilder mig ind... men for det meste, tænker jeg... hmm... godt jeg bor på Sjælland... hahah!!! Men mon ikke, at det stort set er det samme hver vi har, hvis man kigger over et helt år!!??

Anmeld

9. maj 2011

misslea

momse22 skriver:

Tjaaaa, her i det meget nordjyske (frederikshavn) siger temp. 21 grader så på det punkt klager jeg overhovedet ikke. Vi har dog det problem at her blæser en halv pelikan og det synes jeg egentlig altid der gør Men man vender sig til det, så alt i alt er vejret super skønt

hihi!!! Ja - det med blæsten kan jeg godt "fornemme", eller hvad man nu skal sige!!! Jeg har været på ferie RIGTIG mange gange i Skagen og i Vestjyllang, og jeg synes altid, at det har BLÆST enormt meget faktisk!!! hehehe!!!!

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

misslea skriver:

Hahah... hvor sjovt!!! Jo... det kan da sagtens være!!! Altså hvis skyerne kommer ind over fra vest, så gir' det jo god mening!

Det kan også være, at det bare er noget, jeg bilder mig ind... men for det meste, tænker jeg... hmm... godt jeg bor på Sjælland... hahah!!! Men mon ikke, at det stort set er det samme hver vi har, hvis man kigger over et helt år!!??

Det er ikke til at vide Men synes faktisk altid at sønderjylland har lækkert vejr, ihhh... men nå, bliver hvor jeg er haha..

Jo tror vi er lige heldige/uheldige haha... måske Bornholm er liiiiidt mere heldig end resten af DK??

Anmeld

9. maj 2011

misslea

morethanperfect skriver:

Skal fyn helt glemmes ..

Her er 21 grader pt. Det var varmere tidligere og luften er dejlig lun

ååhhh ja... glemte Fyn...

Anmeld

9. maj 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Det er ikke til at vide Men synes faktisk altid at sønderjylland har lækkert vejr, ihhh... men nå, bliver hvor jeg er haha..

Jo tror vi er lige heldige/uheldige haha... måske Bornholm er liiiiidt mere heldig end resten af DK??

Heheh.. jaaah det siges jo, at det er solskinsøen

Meeeen nej... jeg bliver også, hvor jeg er!!! hihi

Anmeld

9. maj 2011

Stéphanie

misslea skriver:

hihi!!! Ja - det med blæsten kan jeg godt "fornemme", eller hvad man nu skal sige!!! Jeg har været på ferie RIGTIG mange gange i Skagen og i Vestjyllang, og jeg synes altid, at det har BLÆST enormt meget faktisk!!! hehehe!!!!

Nu har jeg ikke andet end 40km til Skagen, så det er ikke fordi vejret er meget anderledes der end her, og ja, her blæser meget og hele tiden. Min kæreste som er født her i byen og altid har boet her mener virkelig at jeg er pivet når jeg mener det blæser så meget. Men jeg er tilflytter og har ALTID boet i midtjylland hvor det bare ikke blæser på samme måde!!! Meeeen mon ikke man vender sig til det 

Anmeld

9. maj 2011

Benjamins'mor

Det er godt vejr i Bjerringbro og har været det hele dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.