Øhm.... er vejret bedre på sjælland end i Jylland??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.602 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

misslea

Heeeej derude tøser!!!!

Altså... nu sidder jeg her som en anden københavnerSNUDE og mener, at vejret altid er bedre her end i Jylland... hahah!! (ja total gak-gak, I know), men passer det???

Eller mener jer, der bor i Jylland, at vejret er bedre hos jer???

Jeg følger  meget intens med i vejrudsigterne, og jeg føler li'som, at vejret er en TAND bedre her i Købanhavn.....!!!! Det er da sikkert total indbildning og ønsketænkning.... men synes alligevel, at det er ret sjovt, at jeg har det sådan...!!!!

Hmm.... hvad mener I????

Og fortsat rigtig GOD solskinsdag i HELE landet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mi

Det har jeg aldrig tænkt på. Bor i Vestjylland og her skinner solen i hvert fald

Anmeld

9. maj 2011

aarhusmor

Det er et faktum at Vejret altid er bedre på Nordsjælland og i Nordjylland. Det har DMI udtalt engang

Anmeld

9. maj 2011

132319

Næææh tværtimod faktisk 

Jeg kommer oprindeligt fra Viborg og synes ofte at det p*sser ned herovre (Jeg bor i Nærum) og min far så fint og flot praler med at de har haft sol HELE dagen  

Så nej, jeg tror faktisk ofte at vejret er bedre i det jyske 

Anmeld

9. maj 2011

misslea

aarhusmor skriver:

Det er et faktum at Vejret altid er bedre på Nordsjælland og i Nordjylland. Det har DMI udtalt engang

nårh for dælen da.... det var jeg da ikke klar over

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

misslea skriver:

Heeeej derude tøser!!!!

Altså... nu sidder jeg her som en anden københavnerSNUDE og mener, at vejret altid er bedre her end i Jylland... hahah!! (ja total gak-gak, I know), men passer det???

Eller mener jer, der bor i Jylland, at vejret er bedre hos jer???

Jeg følger  meget intens med i vejrudsigterne, og jeg føler li'som, at vejret er en TAND bedre her i Købanhavn.....!!!! Det er da sikkert total indbildning og ønsketænkning.... men synes alligevel, at det er ret sjovt, at jeg har det sådan...!!!!

Hmm.... hvad mener I????

Og fortsat rigtig GOD solskinsdag i HELE landet...

Nu ved jeg ikke hvordan vejret er hos dig, men her skinner solen og temperaturen siger 16 grader på mobilos...

Men kan huske da jeg boede i københavn at når det var regnvejr i jylland kom der altid til sjælland næste dag.

Så mon ikke I bare har arvet vores gode vejr ??

Anmeld

9. maj 2011

Darling<3

Jylland er bare bedre end Sjælland!!

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

hmm, bor jo i midtjylland og det er vejret gennemsnitligt varmere fordi vi jo ligger idt i lanadet...kysterne forholder sig jo noget anderledes.

Vores temperaturmåler står i dag på 21,2..lige nu.

Anmeld

9. maj 2011

Laulund87

Honnie's Wife:) skriver:

Jylland er bare bedre end Sjælland!!

Anmeld

9. maj 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Specielt ØstJylland er bedst (Randers)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.