Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honnie's Wife:) skriver: Specielt ØstJylland er bedst (Randers)
Specielt ØstJylland er bedst (Randers)
Jeps, bor i Randers
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Jeps, bor i Randers
Gjorde jeg også inden jeg flyttede til lo*te København:/
Honnie's Wife:) skriver: Gjorde jeg også inden jeg flyttede til lo*te København:/
Jeg ville DØ i København
Det er simpelthen alt for stort til lille mig! Jeg kan bedre lide små byer og landet
Laulund87 skriver: Jeg ville DØ i København Det er simpelthen alt for stort til lille mig! Jeg kan bedre lide små byer og landet
Jeg er også lige ved at dø, tro mig
Vil hellere end gerne flytte tilbage, skal bare liiiige have manden med
Honnie's Wife:) skriver: Jeg er også lige ved at dø, tro mig Vil hellere end gerne flytte tilbage, skal bare liiiige have manden med
Her på Djursland er der lige nu 22,3 på terassen... Og ny cykelstol er lige monteret på min nye cykel, så nu skal hele familien altså cykle ud i det blå
Tina&Martin skriver: Nu ved jeg ikke hvordan vejret er hos dig, men her skinner solen og temperaturen siger 16 grader på mobilos...Men kan huske da jeg boede i københavn at når det var regnvejr i jylland kom der altid til sjælland næste dag.Så mon ikke I bare har arvet vores gode vejr ??
Nu ved jeg ikke hvordan vejret er hos dig, men her skinner solen og temperaturen siger 16 grader på mobilos...Men kan huske da jeg boede i københavn at når det var regnvejr i jylland kom der altid til sjælland næste dag.Så mon ikke I bare har arvet vores gode vejr ??
Bor i silkeborg.
Kl. 8 imorges var her 13 grader og til middag var der 20 grader og kl. 14 var der 24 grader ^^
24 grader i lyngby..
IsabellaCiinea skriver: Bor i silkeborg. Kl. 8 imorges var her 13 grader og til middag var der 20 grader og kl. 14 var der 24 grader ^^
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128