hvis du har job nu, skal det jo siges op, efter din barsel. hvis du er på kh ja så skal ringe til dem, lige før din barsel slutter og sige, du ønsker at stoppe med at få kh fra den og den dato..
nu ved jeg ik hvad i har af udgifter, men vil mene det burde kunne lade sig gøre, men igen. går an på hvor mange penge man bruger, og hvad man priotere..
her er vi 2 voksne og 4 børn i en aldre fra 9 mdr. til 6 år. og vi kan godt leve sådan. igen ja der er ikke til, at gå ud at spise hver uge, tage i biffen ofte, eller tage i forlystelser flere gange i løbet af sommeren, men vil sige vi kommer på ferie, vi kommer i forlyster, kommer også ud at spise en gang imellem, og ved du hvad, så er der også mange gratis ting, man kan gøre som er lige så hyggeligt 
Ih får helt lyst til at vi prøver det, kan lige se hvordan dagen kan blive med pigerne og vi an lave en masse sammen om dagen, og hvis vi flytter hus før jeg går hjemme så kan den store rigtig lege i haven osv og nu er det snart sommer, vi kommer nemlig fra lejlighed. Det ER jo ikke værre en at jeg bare kan tilmelde mig ledig igen og søge job. Men jeg her nemlig lige en 5 år hvor jeg "bare" skulle have arbejdet, da jeg tror jeg først vil tage min uddannelse når jeg er 25 og vi har bedre råd til det, så det kunne da gå for en prøve periode, måske ikke så længe men ja vi kunne jo se det an
Nu ed vi godt nok ikke præcis hvad han får i løn, men nok mere end 23.000 FØR skat, og de FASTE udgifter ligger på (hvis vi har børnene hjemme og ikke skal betale instituation) = 1500 kr, og afdrag på huset ville MAX være 6500 måske.
8000 og så er der jo stadig en go slat penge tilbage...
Der er ikke sådan at man ser ned på folk som går hjemme fra kommunens side vel ? Tænker mere om kommunen siger noget til man har sine børn hjemme og de kunne begynde at blande sig?
Og ja enig, man kan sagtens lave en masse sjo gratis, vi bor os på andet med en masse turer, strand, skove og dyr og steder hvor man kan fodre ænder og besøge båndegårs dyr og legepladser mm