Om 6 uger er jeg forhåbentlig pædagog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Ja, for filan! Sådanne går der også i min søsters klasse, den ene smagte sin egen medicin ved sidste eksamen ved at dumpe to gange.. Men sådan er det, når man ikke engagere sig i det.. Det er 2,5år ud af vinduet for ham... Jeg er nu vant til selvstudie gennem det jeg har læst nu her, så jeg tror på jeg klarer den

Jamen, når du er færdig er du færdig Så er du pædagog og skal vel ud og prøve det hele af? Eller ville du videre på socialrådgiveren? Dét kan jeg huske du på et tidspunkt skrev noget om?

Ham her han kører så flot igennem...skolen råder os til at tage samme emne hele vejen igennem til alle eksmaner, så er vi sikre...flot ikke...har jeg dog ikke gjort...

Jeg har søgt ind, men har fortrudt,,,,jeg skal arbejde med mennesker som pædagog og ud fra den vinkel og tankegang...jeg tager det gennem praksis og kæmper mig op af stigen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Ham her han kører så flot igennem...skolen råder os til at tage samme emne hele vejen igennem til alle eksmaner, så er vi sikre...flot ikke...har jeg dog ikke gjort...

Jeg har søgt ind, men har fortrudt,,,,jeg skal arbejde med mennesker som pædagog og ud fra den vinkel og tankegang...jeg tager det gennem praksis og kæmper mig op af stigen..

Mon ikke også skolen ved at der er noget galt mht. de besparelser? De ved der er en masse mennesker med gode kompetencer til at blive pædagoger, men folk mister også motivationen til det..

Jeg kan godt forstå du vil ud nu og arbejde med det Der er MANGE spændende områder inden for det

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Mon ikke også skolen ved at der er noget galt mht. de besparelser? De ved der er en masse mennesker med gode kompetencer til at blive pædagoger, men folk mister også motivationen til det..

Jeg kan godt forstå du vil ud nu og arbejde med det Der er MANGE spændende områder inden for det

Ej, et fint billede du har fået på og hvor er du bare smækker lækker smuk..

Jo, skolen ved det, men de skal jo tjene penge og overleve og derfor ryger alle bare med igennem, det der er så skræmmende...men jeg håber da der sorteres ude i den virkelige verden...men det er sgu frustrerende..

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Ej, et fint billede du har fået på og hvor er du bare smækker lækker smuk..

Jo, skolen ved det, men de skal jo tjene penge og overleve og derfor ryger alle bare med igennem, det der er så skræmmende...men jeg håber da der sorteres ude i den virkelige verden...men det er sgu frustrerende..

Mange tak skal du have, hvor er du sød Nu er min graviditet 'offentliggjort' så nu synes jeg det var på tide med et billede

Jeg tror der bliver sorteret fra når først folk er ude i det rigtige liv! Jobbene hænger jo i forvejen ikke på træerne...

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Mange tak skal du have, hvor er du sød Nu er min graviditet 'offentliggjort' så nu synes jeg det var på tide med et billede

Jeg tror der bliver sorteret fra når først folk er ude i det rigtige liv! Jobbene hænger jo i forvejen ikke på træerne...

Ej, tillykke med det nu er off... og det var da så lidt, smuk er du...

Ja, jeg håber da de sorteres fra og jeg frygter virkelig for et fremtidig liv som arbejdsløs som tilstandene er nu..

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Ej, tillykke med det nu er off... og det var da så lidt, smuk er du...

Ja, jeg håber da de sorteres fra og jeg frygter virkelig for et fremtidig liv som arbejdsløs som tilstandene er nu..

Ja, det er rigtig dejligt

Jeg tænker at du som nyudlært måske skal tage et af de mere normale typiske pædagogjobs, jeg tror ikke man må være kræsen  Selvom det da ikke er det fedeste at komme ud og lave noget man egentlig ikke havde i priotet.. Jeg tror også det bliver sådan, når jeg er ny udklækket pæd.. Men hva søren, så handler det om en periode i ens liv  Hvordan ser det ud pt hvor omkring du bor med ledige pædagog stillinger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.