Om 6 uger er jeg forhåbentlig pædagog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Aves.

som de fleste ved er jeg jo i gang med at læse til pædagog og går i klasse med min søster...ved forrige eksamen var vi oppe hver sin dag og det var dælme ikke fedt.. sidste gang med 5 minutters forskel og nu har jeg lige set prøveplanen for bachelor...min søs og jeg skal op præcis samtidig...det synes jeg er lidt sjovt, tænk at blive uddannet og færdig sammen med sin søster og så på præcis samme tid...hehe...måtte lige dele og så håber jeg ellers bare at jeg består.. Og så vil jeg ellers nyde de sidste uger som ung og studerende uden ansvar...

Og vores mor er stolt...tre piger har hun der alle læser til eksamen lige nu... og som jo bare er super dygtige..

God dag til alle..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Lisbeth85

Det var da pudsigt med de ens eksamenstider. Jeg er sikker på, at du nok skal bestå Held og lykke

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Lisbeth85 skriver:

Det var da pudsigt med de ens eksamenstider. Jeg er sikker på, at du nok skal bestå Held og lykke

Ja, ikke...det er ret sjovt, synes jeg...og en kæmpe sejr for os begge...min søster har en kronisk sygdom og var meget syg inden hun startede og nu er hun kommet igennem og jeg selv troede jeg skulle ende som førtidspensionist...og ja, nu er jeg snart færdig, eller håber da jeg består den i hvert fald.

Og tak...

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth85

Ja, ikke...det er ret sjovt, synes jeg...og en kæmpe sejr for os begge...min søster har en kronisk sygdom og var meget syg inden hun startede og nu er hun kommet igennem og jeg selv troede jeg skulle ende som førtidspensionist...og ja, nu er jeg snart færdig, eller håber da jeg består den i hvert fald.

Og tak...

Stærkt gået - hvor der er vilje er der vej! I lyder til at være nogle stærke og bestemte kvinder

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Lisbeth85 skriver:

Stærkt gået - hvor der er vilje er der vej! I lyder til at være nogle stærke og bestemte kvinder

I hvert fald, så tror jeg man styrkes efterhånden som man overvinder udfordringer...men for dælen da, det har også trukket tænder ud ind imellem...men nu er enden da nær..

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Hvor pudsigt med sin søs og dig Og et lidt tidligt tillykke herfra med eksamen

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Hvor pudsigt med sin søs og dig Og et lidt tidligt tillykke herfra med eksamen

Åhh...håber bare jeg består.. og ja, det er altså lidt sjovt synes jeg...måske de har taget hensyn så ikke en af os skulle sidde og være den sidste, det er bare ikke sjovt..

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Åhh...håber bare jeg består.. og ja, det er altså lidt sjovt synes jeg...måske de har taget hensyn så ikke en af os skulle sidde og være den sidste, det er bare ikke sjovt..

Det skal du da nok - altså, bestå Du kan tale dig fra det hele  

Nej, det er ikke sjovt at være den sidste der afventer med stigende nervøsitet.. Så godt for Jer i hvert fald

Anmeld

9. maj 2011

Københavnermor

Held og lykke med eksamen til både du og din søster! 

Det skal nok gå rigtig godt!

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Det skal du da nok - altså, bestå Du kan tale dig fra det hele  

Nej, det er ikke sjovt at være den sidste der afventer med stigende nervøsitet.. Så godt for Jer i hvert fald

Hehe...håber dælme du har ret...sidste gang havde jeg en rigtig skidt oplevelse... min lærer var bare ikke særlig rar, men har en anden vejleder nu, så mon ikke det går..

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.