Om 6 uger er jeg forhåbentlig pædagog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Aves.

MedRogn skriver:

Held og lykke med eksamen til både du og din søster! 

Det skal nok gå rigtig godt!

Tak.. Håber det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Fedt Eva, ja enden er virkelig nær. Sjovt med dig og din søster, så skal der vist dobbelt festes bagefter...

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SØS skriver:

Fedt Eva, ja enden er virkelig nær. Sjovt med dig og din søster, så skal der vist dobbelt festes bagefter...

Ja, det er den virkelig...havde aldrig troet jeg kunne, at jeg havde evner eller psyke til det..og nu står jeg her og lige om lidt...

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Hehe...håber dælme du har ret...sidste gang havde jeg en rigtig skidt oplevelse... min lærer var bare ikke særlig rar, men har en anden vejleder nu, så mon ikke det går..

Tak..

Må jeg spørge hvor du går? Min søs går på skovlunde, og der skal jeg selv ud og tage mit første semester til august.. Men derude er besparelserne gået udover eksmanerne, så censor er sparet væk  Så min søster var nu ret ked af situationen faktisk, og man kan faktisk blive ved at klage over sin karakter, fordi det r læren der skal give den.. Men det er vidst en dkk eksamen? Det må sige dig noget?  

Men ej, du klare den, med dine taleevner og psykologiske/pædagogiske evner

Anmeld

9. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Ja, det er den virkelig...havde aldrig troet jeg kunne, at jeg havde evner eller psyke til det..og nu står jeg her og lige om lidt...

Med det jeg kender til dig ville jeg aldrig nogensinde tvivle på dine evner - jeg tror, at du kan alt det, du selv vil 

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Må jeg spørge hvor du går? Min søs går på skovlunde, og der skal jeg selv ud og tage mit første semester til august.. Men derude er besparelserne gået udover eksmanerne, så censor er sparet væk  Så min søster var nu ret ked af situationen faktisk, og man kan faktisk blive ved at klage over sin karakter, fordi det r læren der skal give den.. Men det er vidst en dkk eksamen? Det må sige dig noget?  

Men ej, du klare den, med dine taleevner og psykologiske/pædagogiske evner

Mon ikke det kun er de interne eksamener, ellers må de altså ikke lade være med at have censor...jeg går i Nyk. F og der er også besparelser, men det bliver værre fra sep. Dem der starter skal kun have 10 timer ugentlig....de praktiske fag skal også undervises over nettet, det giver jo ingen mening.. trist..

Håber det går...har valgt at skrive om arbejdsmiljø...så må vi se om den går igennem..

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SØS skriver:

Med det jeg kender til dig ville jeg aldrig nogensinde tvivle på dine evner - jeg tror, at du kan alt det, du selv vil 

Åhh, hvor var det bare sødt sagt....jamen, jeg har virkelig ikke haft troen og kæmper stadig med den, men det hjælper da når jeg opdager der er noget jeg kan...men jeg føler mig sej nu, at jeg er kommet igennem trods alt det skidt jeg har haft i mit privatliv at kæmpe imod og med....

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Mon ikke det kun er de interne eksamener, ellers må de altså ikke lade være med at have censor...jeg går i Nyk. F og der er også besparelser, men det bliver værre fra sep. Dem der starter skal kun have 10 timer ugentlig....de praktiske fag skal også undervises over nettet, det giver jo ingen mening.. trist..

Håber det går...har valgt at skrive om arbejdsmiljø...så må vi se om den går igennem..

Jo, det ka sagtens passe det var/er intern eksamener Jeg ved endnu ikke så meget om det, men bare min søsters frustrationer.. På skovlunde, har man gennemsnitslig 12 timer om ugen  Det er ikk meget.. Det er noget værre noget med de bespraleser

Det bliver spændende Eva Jeg glæder mig til at høre om eksamen

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Jo, det ka sagtens passe det var/er intern eksamener Jeg ved endnu ikke så meget om det, men bare min søsters frustrationer.. På skovlunde, har man gennemsnitslig 12 timer om ugen  Det er ikk meget.. Det er noget værre noget med de bespraleser

Det bliver spændende Eva Jeg glæder mig til at høre om eksamen

Man skal i hvert fald give den gas og sørge for at få lært det man vil...læse en masse og have selvdiciplin....i min klasse er der flere der blærer sig med at de ikke har åbnet en eneste bog ejheller anskaffet sig nogle bøger men bare har hutlet sig igennem...håber dog regningen skal betales for dem en dag. Ellers er det dælme urimeligt..

Ja, skal nok skrive når jeg engang har overstået det....og så sidder man der og er færdig og hvad så??

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Man skal i hvert fald give den gas og sørge for at få lært det man vil...læse en masse og have selvdiciplin....i min klasse er der flere der blærer sig med at de ikke har åbnet en eneste bog ejheller anskaffet sig nogle bøger men bare har hutlet sig igennem...håber dog regningen skal betales for dem en dag. Ellers er det dælme urimeligt..

Ja, skal nok skrive når jeg engang har overstået det....og så sidder man der og er færdig og hvad så??

Ja, for filan! Sådanne går der også i min søsters klasse, den ene smagte sin egen medicin ved sidste eksamen ved at dumpe to gange.. Men sådan er det, når man ikke engagere sig i det.. Det er 2,5år ud af vinduet for ham... Jeg er nu vant til selvstudie gennem det jeg har læst nu her, så jeg tror på jeg klarer den

Jamen, når du er færdig er du færdig Så er du pædagog og skal vel ud og prøve det hele af? Eller ville du videre på socialrådgiveren? Dét kan jeg huske du på et tidspunkt skrev noget om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.