lægen sagde nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.165 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Carl-Emil's mor

Jeg ringede imorges for at få en tid hos vores læge for lige at få bekræftet at mine tre test er helt rigtige, også sagde de at de ikke ville se mig??  Var så tæt på at tude for syntes bare det var så urimeligt og sagde at det ville jeg altså og nu havde jeg taget urin fra, så kom der bare et langtrukket jamen så kunne jeg jo dukke op inden 12  Er det bare mig eller er det lidt dårlig stil af min læge??  Startede med at sige at jeg var så heldig at jeg havde testet 3 positive så derfor ville jeg gerne have en tid, og der kom bare ingen positivrespons overhoved..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Hansen97

Elmer&Amy skriver:

Jeg ringede imorges for at få en tid hos vores læge for lige at få bekræftet at mine tre test er helt rigtige, også sagde de at de ikke ville se mig??  Var så tæt på at tude for syntes bare det var så urimeligt og sagde at det ville jeg altså og nu havde jeg taget urin fra, så kom der bare et langtrukket jamen så kunne jeg jo dukke op inden 12  Er det bare mig eller er det lidt dårlig stil af min læge??  Startede med at sige at jeg var så heldig at jeg havde testet 3 positive så derfor ville jeg gerne have en tid, og der kom bare ingen positivrespons overhoved..

Men hvis du har testet 3 postive så bliver lægens jo også positiv??

Hvad ville du have ud af det?? Jeg spørger bare undrende...

Anmeld

9. maj 2011

aya-zia

Elmer&Amy skriver:

skift læge... det havde jeg fandme gjort... eller først havde jeg skældt hel vild ud på dem og SÅ havde ejg skiftet læge... sådan er der fandme ingen der skal behandle mig...

men er glad for at du lige kan få den tjekket... og  alt hvad der  kan for at du også få et positivt svar ved dem...

Anmeld

9. maj 2011

Corn

Jeg har heller ikke fået det tjekket ved lægen.

Da jeg blev gravid, ringede jeg og fik en aftale til omkring 7. uge, hvor vi så tjekkede det og fik lavet vandrejournal+blodprøver.

Deres test er jo de samme som man kan købe

Anmeld

9. maj 2011

Corn

112233 skriver:

Men hvis du har testet 3 postive så bliver lægens jo også positiv??

Hvad ville du have ud af det?? Jeg spørger bare undrende...

Anmeld

9. maj 2011

musse1

Elmer&Amy skriver:

forstår bestemt godt din skuffelse, tillykke med din graviditet, hvor er det dog dejligt ..

syns da godt, din læge kunne ha sagt noget, eller sagt du kunne få en tid..

ved dog at nogle læger, har af den holdning, hvis folk har testet positiv hjemme, er der ingen grund, til at komme der op og teste, så venter de med at se en, til den første undersøgelse, har ik selv prøvet det, men ved der er nogle som har snakket om det..

Anmeld

9. maj 2011

Holbæktrunten

Der er mange læger der ikke vil se en førend der skal laves vandrejournal. 

Det er ganske enkelt fordi at hvis din hjemmetest er positiv, så er lægens det også 

Så tillykke med graviditeten 

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Men du skal jo til lægen under alle omstændigheder og starte vandrejournal. Men jo underligt at de reagere sådan.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Hov ja forresten stort tillykke med de positive tests

Anmeld

9. maj 2011

Gaia

Det er sku da dårlig stil. Det er da noget sekretæren kan teste, så burde da ik være noget problem der.

Og ja de kunne da godt lykkeønske dig...hmm enten har de haft en rigtig dårlig start på dagen og lader det gå ud over patienterne eller også er de bare sådan..I det sidste tilfælde ville jeg skifte læge! Synes aldrig (har arbejdet som lægesekretær) at man skal få patienterne til at føle at de kommer ubelejligt/ er uønsket (selvf. medmindre det er en af de få som kommer konstant og som ik fejler noget og som tager tid fra de andre).

Ta du der op kl. 12 og få taget den test. Og er den pos. så er det jo bare at bestille en tid hos lægen. Og nåja hvis du har testet pos. 3 gange så er du så godt som gravid..så tillykke herfra Fantastisk når man kan trylle streger frem med sit tis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.