yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

jydeinden skriver:

ja sad lige og hørte lidt musik, og kom til at tænke på, om det da ikke kunne være en ide at dele vores musik smag med hinanden til inspiration for andre .

Så jeg spørg hermed, hvilken sanger eller band kan i godt lide? evt med link til musik med dem

David Bowie

Nick Cave

Tori Amos 

PJ Harvey

Veto

og mange mange mange tusind andre  Men det er nogle af top hitterne hos mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Den er også god!! det handler om at tænke hurtigt. Har engang sagt "Nå... Jeg skal altså stoppe med at flade mit hår så meget" foran en person jeg næsten ikke kendte Det var så dumt!

Åh,  jeg ville elske det  

Ja ikk . Hahahah, kom lige til at grine da jeg læste hvad du havde sagt..den har jeg ikke hørt før . Hvad svarede personen så? Det er forfærdeligt når man endelig har fundet på noget at sige, og så den anden svarer kort og konkret , så skal man tænke igen .

Jaa

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja ikk . Hahahah, kom lige til at grine da jeg læste hvad du havde sagt..den har jeg ikke hørt før . Hvad svarede personen så? Det er forfærdeligt når man endelig har fundet på noget at sige, og så den anden svarer kort og konkret , så skal man tænke igen .

Jaa

Uh, det var Maria fra min klasse, som jeg ikke har et super forhold til, som jeg snakkede med. Hun sagde bare noget i retning af at hun også prøver at holde sit hår sundt men ja, så prøver man at bygge en samtale op, og så falder det til jorden!

Så må man i tænkeboksen.

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Uh, det var Maria fra min klasse, som jeg ikke har et super forhold til, som jeg snakkede med. Hun sagde bare noget i retning af at hun også prøver at holde sit hår sundt men ja, så prøver man at bygge en samtale op, og så falder det til jorden!

Så må man i tænkeboksen.

Argh okay. Men ja det er lige det man prøver på.. Men nogen mennesker skal man bare lade være, dem får man aldrig en rigtig samtale ud af, hvis kemierne ikke passer sammen overhovedet

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Argh okay. Men ja det er lige det man prøver på.. Men nogen mennesker skal man bare lade være, dem får man aldrig en rigtig samtale ud af, hvis kemierne ikke passer sammen overhovedet

Præcis Det er skide svært bare at small talke med hende!! 

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Præcis Det er skide svært bare at small talke med hende!! 

Lyder da godt nok træls

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Lyder da godt nok træls

Meh, har sidste skoledag på fredag, så det er liiige til at overkomme nu Og så er jeg long gone!

Anmeld

10. maj 2011

.....

Dinna88 skriver:

Meh, har sidste skoledag på fredag, så det er liiige til at overkomme nu Og så er jeg long gone!

Ja, så går det lige . Hasta la vista! Haha

Anmeld

10. maj 2011

Kruse90

jeg vild med Mads langer

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja, så går det lige . Hasta la vista! Haha

I am out of here!! Haha. Ja, så det går lige. Bliver kanon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.