slikker i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Thereseh skriver:

Jeg er chokeret ! Ikke over TS's indlæg, men over desvar og konspirationer om at TS må være pervers....

Måske bare mig...

Men jeg ser det sådan her;

Mor har to vildbasser af et par dejlige drenge, som styrter rundt og er vilde og larmende. Istedet for at være sure-mor der siger de ikke må, gearer hun dem ned ved at slikke dem på kinden så de råber "mooaaar du er mega piiinlig" - eller noget i den stil, derefter er der sikkert en masse grin og løb ud til badeværelset for at vaske fjæset. Lidt lissom hvis hun gav dem et smækkys på kinden. 

Jeg ser det udelukkende som for sjov, og kan slet ikke få ind i mit hovede at der skulle være noget perverst i det?? 

Nu er mit barn ikke kommet til verden endnu, så det kan da godt være man blir' mere mistroisk så snart man er blevet mor...jeg ved det ikke....

Ved ikke hvad der sker for folk, det er da utroligt, snart er vi vel alle beskyldt for en masse som ikke passer. Tænk hvor meget det her indlæg er blevet vendt til noget forkert. hmmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Gyllibik

Ikke en metode vi bruger her hjemme, men nu er min basse også kun 6 mdr, så ved ikke om det er noget der vil ske her hjemme. ( Men kan slet ikke forestille mig det)

Synes nu ikke der er nogen grund til at være sådan efter TS, synes man ikke om fifet, så kan man bare lade være at bruge den hjemme.

Anmeld

8. maj 2011

Chamomile

Det er ikke en metode jeg har hørt om, eller har tænkt mig selv at forsøge med.

Anmeld

8. maj 2011

Chamomile

Det er ikke en metode jeg har hørt om, eller har tænkt mig selv at forsøge med.

Anmeld

9. maj 2011

ekzunz

Så er det måske nu det er en dårlig idé at indrømme at når jeg leger med mine unger, så driller vi hinanden, og I SJOV, slikker jeg mig helt vildt om munden, sådan rigtig klamt og siger at hvis de gør det igen så kysser jeg dem Så skriger de og løber deres vej, og så går den vilde jagt gennem hele huset hvor jeg jagter dem mens jeg slikker mig om munden og råber "jeg kysser dig - jeg kysser dig"

Altså - vi morer os herligt, men jeg kan da godt se at det kan synes en smule klamt - men et vådt kys har vist aldrig skadet nogen - og de tørrer det også af igen.

Og jeg må så også hellere understrege at vores teenagebørn ikke længere deltager i den leg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.