slikker i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.571 visninger
85 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

nadinepigen

hej alle sammen.

Jeg har fundet ud af en ny måde at få mine 2 drenge på 4 og 6 til at køle ned, når de bliver alt for overgearede. Jeg tager simpelthen fat i dem, og giver dem så et par store slik henover ansigtet, det får dem altid til at slappe helt af...

nogen der har prøvet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

nadinepigen skriver:

hej alle sammen.

Jeg har fundet ud af en ny måde at få mine 2 drenge på 4 og 6 til at køle ned, når de bliver alt for overgearede. Jeg tager simpelthen fat i dem, og giver dem så et par store slik henover ansigtet, det får dem altid til at slappe helt af...

nix

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

hahaha..Det har jeg aldrig hørt skulle virke

Anmeld

8. maj 2011

Becks

nadinepigen skriver:

hej alle sammen.

Kender ikke til det og har ikke børn! Men kender ingen der gør det, og for mig lyder det en anelse "dyrisk"

Anmeld

8. maj 2011

K&S

nadinepigen skriver:

hej alle sammen.

Nej det har jeg ikke prøvet og kommer helt sikkert heller aldrig til det...!

Anmeld

8. maj 2011

mor til lille emma

Ej føj, det kan da kun være en joke

Anmeld

8. maj 2011

VNB

øøøømh undskyld mig, men det synes jeg godt nok lyder sygt....  MON ikke der  kunne findes en anden metode....?!

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Yikes.. Inter mere klamt end en våd klam slap tunge .. Hahaha...

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Det er en and, ikke...?
Få for pokker, det er da vildt ulækkert...ville jeg ikke byde mine unger...her snakker vi bare sammen...

Anmeld

8. maj 2011

N&J

Øhh nej, jeg puster min datter i hovedet, det hjælper, kunne ikke finde på at slikke på hende, det syntes jeg lyder lidt ulækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.