slikker i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Fru Nielsen

Se lige det her for jer.....

Man er i byen og to mænd er oppe og slås. Gennem lokalet ser man en stor bred dørmand komme flyvende, skiller de to mænd og slikker dem så bagefter i hovedet og siger, fyyy det vil jeg ikke have, næste gang så slikker jeg altså også på den anden kind......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

morethanperfect

Dictes mor skriver:

Hvordan gør man det? Altså anmelde et indlæg?

Hvorfor vil i anmelde det  Ja , syns da også det virkelig klamt , men der er da intet at anmelde ...  Eller hvad . 

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

morethanperfect skriver:

Hvorfor vil i anmelde det  Ja , syns da også det virkelig klamt , men der er da intet at anmelde ...  Eller hvad . 

Det var nu ikke lige det her jeg tænkte på, jeg tænkte bare sådan generelt, fordi jeg ikke vidste at kan kunne det.

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Dictes mor skriver:

Det var nu ikke lige det her jeg tænkte på, jeg tænkte bare sådan generelt, fordi jeg ikke vidste at kan kunne det.

Nååå  

Anmeld

8. maj 2011

Thereseh

nadinepigen skriver:

hej alle sammen.

Jeg har fundet ud af en ny måde at få mine 2 drenge på 4 og 6 til at køle ned, når de bliver alt for overgearede. Jeg tager simpelthen fat i dem, og giver dem så et par store slik henover ansigtet, det får dem altid til at slappe helt af...

nogen der har prøvet dette?

Jeg er chokeret ! Ikke over TS's indlæg, men over desvar og konspirationer om at TS må være pervers....

Måske bare mig...

Men jeg ser det sådan her;

Mor har to vildbasser af et par dejlige drenge, som styrter rundt og er vilde og larmende. Istedet for at være sure-mor der siger de ikke må, gearer hun dem ned ved at slikke dem på kinden så de råber "mooaaar du er mega piiinlig" - eller noget i den stil, derefter er der sikkert en masse grin og løb ud til badeværelset for at vaske fjæset. Lidt lissom hvis hun gav dem et smækkys på kinden. 

Jeg ser det udelukkende som for sjov, og kan slet ikke få ind i mit hovede at der skulle være noget perverst i det?? 

Nu er mit barn ikke kommet til verden endnu, så det kan da godt være man blir' mere mistroisk så snart man er blevet mor...jeg ved det ikke....

Anmeld

8. maj 2011

Diana...

Thereseh skriver:

Jeg er chokeret ! Ikke over TS's indlæg, men over desvar og konspirationer om at TS må være pervers....

Måske bare mig...

Mor har to vildbasser af et par dejlige drenge, som styrter rundt og er vilde og larmende. Istedet for at være sure-mor der siger de ikke må, gearer hun dem ned ved at slikke dem på kinden så de råber "mooaaar du er mega piiinlig" - eller noget i den stil, derefter er der sikkert en masse grin og løb ud til badeværelset for at vaske fjæset. Lidt lissom hvis hun gav dem et smækkys på kinden. 

Jeg ser det udelukkende som for sjov, og kan slet ikke få ind i mit hovede at der skulle være noget perverst i det?? 

Nu er mit barn ikke kommet til verden endnu, så det kan da godt være man blir' mere mistroisk så snart man er blevet mor...jeg ved det ikke....

Kunne simpelthen ikke være mere enig. Nu gjorde min far det i sjov ved os da vi var små og jeg synes virkelig det var klamt så derfor kunne jeg heller ikke finde på at gøre det og synes stadig det er klamt. Men jeg ser heller ikke noget perverst i det og lige frem og anmelde indlægget jamen altså tag det nu for det det er. Og se billed det ligner jo ikke lige frem en dreng der er ved at brække sig! 

Knus Diana

Anmeld

8. maj 2011

nadinepigen

Måske bare mig...

Tak for det! det er nemlig lige sådan som du skriver det, det er, jeg fik åbenbart ikke lige formuleret mig ordentlig da jeg skrev indlægget, tak for hjælpen

Ps. de plejer at kalde mig klam, ikke pinlig

Og forresten, så gør jeg det jo kun når jeg er alenemed dem, så det er jo ikke sådan at jeg ydmyger dem foran andre mennesker, som nogle af jer skriver...

Anmeld

8. maj 2011

Christopher&Andreas

nadinepigen skriver:

Tak for det! det er nemlig lige sådan som du skriver det, det er, jeg fik åbenbart ikke lige formuleret mig ordentlig da jeg skrev indlægget, tak for hjælpen

Ps. de plejer at kalde mig klam, ikke pinlig

Og forresten, så gør jeg det jo kun når jeg er alenemed dem, så det er jo ikke sådan at jeg ydmyger dem foran andre mennesker, som nogle af jer skriver...

alle knep gælder sommetider  

Anmeld

8. maj 2011

nadinepigen

Christopher&Andreas skriver:

alle knep gælder sommetider  

Nemmerlig

Anmeld

8. maj 2011

Christopher&Andreas

Fru Nielsen skriver:

Se lige det her for jer.....

Man er i byen og to mænd er oppe og slås. Gennem lokalet ser man en stor bred dørmand komme flyvende, skiller de to mænd og slikker dem så bagefter i hovedet og siger, fyyy det vil jeg ikke have, næste gang så slikker jeg altså også på den anden kind......

hahahhahahahahahahaha det er det sjoveste jeg har læst længe tak for grinet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.