Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det må da være en joke Haha. Føj!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HAHA, NEJ - det kunne jeg da aldrig drømme om!
Og så jeg nogen der gjorde det, ville jeg nok se sådan her ud
Nej, og det kommer jeg heller ikke til. Jeg ville selv blive rimelig træt af at blive slikket i hovedet af mennesker jeg var vrede på eller uenige i
Jeg ville nu også gå helt i CHOK, hvis min mor slikkede mig på kinden, så jeg kan da godt forstå dem
nadinepigen skriver: hej alle sammen. Jeg har fundet ud af en ny måde at få mine 2 drenge på 4 og 6 til at køle ned, når de bliver alt for overgearede. Jeg tager simpelthen fat i dem, og giver dem så et par store slik henover ansigtet, det får dem altid til at slappe helt af... nogen der har prøvet dette?
hej alle sammen.
Jeg har fundet ud af en ny måde at få mine 2 drenge på 4 og 6 til at køle ned, når de bliver alt for overgearede. Jeg tager simpelthen fat i dem, og giver dem så et par store slik henover ansigtet, det får dem altid til at slappe helt af...
nogen der har prøvet dette?
Det kender jeg godt!
Jeg har dog kun brugt det på kærester - og lidt længere nede..
ej da håber ikke dette er sandt. Her puster jeg stille på min datter så hun "køler" ned og det hjælper meget. men SLIKKE? aldrig om jeg ville slikke på min datter
KaMa skriver: Det kender jeg godt! Jeg har dog kun brugt det på kærester - og lidt længere nede..
De er nok for chokerede til at reagere anderledes
haha godt ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128