Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lillefe skriver: jo det syntes jeg! vi bor på 110 kvm. med have og skur og så er der en kæmpe legeplads som de renovere hele tiden.. den er rigtigt god og fodboldsbaner osv..
jo det syntes jeg! vi bor på 110 kvm. med have og skur og så er der en kæmpe legeplads som de renovere hele tiden.. den er rigtigt god og fodboldsbaner osv..
lyder super dejligt hvad med skoler osv.?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor85 skriver: lyder super dejligt hvad med skoler osv.?
Jo vores ældste han går på østerhøjskolen han er bare SÅ glad for det og hans lærer er simpelthen så god!
Hvordan fik i jeres hjem i ballerup?
Skal man være skrevet op eller var det rent held?
Shibby skriver: Yep..Det mig Passer vidst meget godt. niko boede i næsby og så vidt jeg husker er fuglesang der hvor netto ligger-tæt ved næsbyhovedvej og danske bank Total grineren..Husker tydeligt da jeg sad og grinte..Manden fra tv jeg elskede at grine af endte med at være min egen..Det underligt at tænke over nogle gange!
Yep..Det mig
Passer vidst meget godt. niko boede i næsby og så vidt jeg husker er fuglesang der hvor netto ligger-tæt ved næsbyhovedvej og danske bank
Total grineren..Husker tydeligt da jeg sad og grinte..Manden fra tv jeg elskede at grine af endte med at være min egen..Det underligt at tænke over nogle gange!
Ja det er rigtigt.. Boede selv i Næsby og var en del i Fuglsang ( boligblokke ).. Ja.. sikker nogle minder du har at minde din kære kæreste om.. Samt er det optaget, så han kan ik løbe fra det
Bshizzle skriver: Ja det er rigtigt.. Boede selv i Næsby og var en del i Fuglsang ( boligblokke ).. Ja.. sikker nogle minder du har at minde din kære kæreste om.. Samt er det optaget, så han kan ik løbe fra det
Det jo det..
Shibby skriver: Hvordan fik i jeres hjem i ballerup? Skal man være skrevet op eller var det rent held?
Man skal være skrevet op.. dem vi bor i er der lang ventetid men der er nogen som der ikke er så lang ventetid på det ligger ikke så langt væk fra os.. og er også nyere.. kan lige se om jeg kan finde dem. der er forskellige slags boligere.. http://www.3b.dk/UnikVenteliste/Ejendom.aspx?ID=63
ps.. der står 9-12 år.. men det kan man aldrig regne med..
Lillefe skriver: Man skal være skrevet op.. dem vi bor i er der lang ventetid men der er nogen som der ikke er så lang ventetid på det ligger ikke så langt væk fra os.. og er også nyere.. kan lige se om jeg kan finde dem. der er forskellige slags boligere.. http://www.3b.dk/UnikVenteliste/Ejendom.aspx?ID=63 ps.. der står 9-12 år.. men det kan man aldrig regne med..
Vi er medlem af 3B så hvis vi er heldige så får vi en af dem
de har jo også det der byt din bolig men i har jo ikke rigtigt noget at bytte med *G* jeg kender flere som har benyttet sig af det..
Ja altså det fede er der ligger en aldi og en kiosk, pizzaria og solarie lige ved siden af.. så hvis man ikke lige gider tage op i byen så er det meget rart at det er i nærheden også! krydser fingre for jer så!
Tja..Er spændt på at se hvor vi havner henne af
Pt ser jeg bare frem til mit eget hjem! Det værste jeg har set sofare var en 4 værelses der faktisk var en 2 værelses som stod i en trailerpark i hedehusene! omg annoncher kan snyde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128