Lejligheden på Amager er SOLGT !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

sarahb

Hvor i brønshøj.. Her bor vi og vi elsker det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Shibby

de-wett skriver:

hehe ja okay  men tillykke med at lejligheden er solgt. og at i nu kan starte et nyt kapittel

(troede aldrig du ville ende derovre nu er jeg selv fra vejle og ved godt hvem du er hihi)

Tror jeg var lige så glad og begajstret for kbh som jeg var for influenza..Men tingene og tiderne har ændret sig,og ændret mig..Jaa..Mirakler kan jo ske

Mange tak! Er mega glad for at den er solgt!

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

sarahb skriver:

Hvor i brønshøj.. Her bor vi og vi elsker det...

Den info holder jeg for mig selv..Det er jo et offentligt forum  Men er glad for at høre at du er glad for områddet

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Shibby skriver:

Den info holder jeg for mig selv..Det er jo et offentligt forum  Men er glad for at høre at du er glad for områddet

Ja det forstår jeg. Men vi bor i husum området lige ud til Frederikssundsvej.. Og det er et super område. Der er masser af indkøbs muligheder, masser af børn og stille og roligt. Det er her jeg har følt mig bedst tilpas...

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

sarahb skriver:

Ja det forstår jeg. Men vi bor i husum området lige ud til Frederikssundsvej.. Og det er et super område. Der er masser af indkøbs muligheder, masser af børn og stille og roligt. Det er her jeg har følt mig bedst tilpas...

Se det er jo en god nyhed!  Var skideraj for at det var ghetto og nederen! Må jeg spørge hvad din husleje er og hvor stor den er? Vores vil være 9200 inkl alt hvis vi tager den. Den er 115 kvadratmeter. Jeg syntes det er mega dyrt! Peter siger det er billigt?!

Anmeld

8. maj 2011

Mor85

Shibby skriver:

Kay..Vil ligge mærke til om det er tæt på husum..Har nemlig haft nogle små sammenstød med peter pga huslejen og det faktum at jeg er sikker på at det kun var ghettokvater i heeele brønshøj!

er det kun peter der skal betale husleje???

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

er det kun peter der skal betale husleje???

Selvfølgelig ikke. Jeg har bare aldrig givet så meget for en lejlighed! max 5500-det var en 4 værelses på 87 tæt på centrum i vejle..og det her er brønshøj..Syntes det er rigtig mange penge på husleje pr måned,-også selvom man er to! Men det er måske bare mig der ikke er indstillet på kbh priser endnu

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Shibby skriver:

Se det er jo en god nyhed!  Var skideraj for at det var ghetto og nederen! Må jeg spørge hvad din husleje er og hvor stor den er? Vores vil være 9200 inkl alt hvis vi tager den. Den er 115 kvadratmeter. Jeg syntes det er mega dyrt! Peter siger det er billigt?!

Vores er en ejer så jeg aner slet ikk hvad huslejerne er.
Synes det lyder ok, men igen hvordan er standen osv. For 9200 kan man leje en stor 4 vær ved den nye dr bygning. Fx.
Min sidste lejlighed i Vanløse var jeg meget heldig med en 3 vær på 75 kvm til 3800. Så det var så heldigt...!
Men området er så lækkert!!!!

Anmeld

8. maj 2011

Mor85

Shibby skriver:

Selvfølgelig ikke. Jeg har bare aldrig givet så meget for en lejlighed! max 5500-det var en 4 værelses på 87 tæt på centrum i vejle..og det her er brønshøj..Syntes det er rigtig mange penge på husleje pr måned,-også selvom man er to! Men det er måske bare mig der ikke er indstillet på kbh priser endnu

det kan godt være dyrt i kbh. desværre

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

3800..Se det er en husleje jeg kan forstå! Men 9000....

Det der dr bygningen,er det en bestemt udlejer man skal kontakte?

Er glad for at høre at områddet er alletiders..Frygtede det værste efter at have set politistationen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.