Lejligheden på Amager er SOLGT !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Shibby

Mor85 skriver:

det kan godt være dyrt i kbh. desværre

total dyrt..Fik et chok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Mor85

Shibby skriver:

total dyrt..Fik et chok..

ja velkommen til kbh

Anmeld

8. maj 2011

Lillefe

Tillykke med det! skønt for jer.. jeg tror det kan være meget forskelligt med priserne.. pt betaler vi 7500 inkl. vand/varme og en lille pakke med tv. Det er dog leje rækkehus! Vi bor lige ved Jonstrup grænsen Måløv/ballerup et meget stille område..og meget børnevenligt.. Det syntes jeg er billigt.. Men nogen har sagt det er dyrt! Jeg syntes 9200 er dyrt.... er det så inkl varme/vand? er det andels så eller hvordan? 

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Mor85 skriver:

ja velkommen til kbh

....Tak...Tror jeg

Anmeld

8. maj 2011

Mor85

Lillefe skriver:

Tillykke med det! skønt for jer.. jeg tror det kan være meget forskelligt med priserne.. pt betaler vi 7500 inkl. vand/varme og en lille pakke med tv. Det er dog leje rækkehus! Vi bor lige ved Jonstrup grænsen Måløv/ballerup et meget stille område..og meget børnevenligt.. Det syntes jeg er billigt.. Men nogen har sagt det er dyrt! Jeg syntes 9200 er dyrt.... er det så inkl varme/vand? er det andels så eller hvordan? 

har også hørt der er billigt der omkring.

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Lillefe skriver:

Det ville jeg gerne gi! Det er ikke en andel! Det er en af KAB`s lejligheder

Anmeld

8. maj 2011

Lillefe

Mor85 skriver:

har også hørt der er billigt der omkring.

Ja og vildt lækkert med skov og natur og virkeligt børnevenligt..

Anmeld

8. maj 2011

Lillefe

Det ville jeg gerne gi! Det er ikke en andel! Det er en af KAB`s lejligheder

Vi har fået den igennem 3b.. det er det som hedder Måløv park.. alt andet ud over det er vilakvarter herude.. vi elsker det.. og ungerne elsker det.. vi plejer at gå en tur nogen gange så møder vi heste, køer og får på vejen.. og så lige en smuttur i hareskoven..  og så tager det 7 min med bussen så er du på ballerup st. hvor bussen køre alle steder hen..

Anmeld

8. maj 2011

Mor85

Lillefe skriver:

Ja og vildt lækkert med skov og natur og virkeligt børnevenligt..

får man ikke også meget får pengene eller hvordan er det der ude

Anmeld

8. maj 2011

Lillefe

får man ikke også meget får pengene eller hvordan er det der ude

jo det syntes jeg! vi bor på 110 kvm. med have og skur og så er der en kæmpe legeplads som de renovere hele tiden.. den er rigtigt god og fodboldsbaner osv..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.