Overvejer at flytte tilbage til min eks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Følg dit hjerte

Min kæreste og jeg, var selv fra hinanden for 2 år siden, i 3 måneder. Vi fandt sammen igen, og har været sammen lige siden og fået en søn, vi havde i forvejen en datter sammen

Vi har aldrig haft det bedre, end vi har nu.

Det er jeg glad for at hører.. Og tillykke..

Jeg føler bare at jeg  mangler ham i min hverdag.. Og selvfølgelig skal vi arbejde på en  DEL ting for at få det til at kører.. Men jeg er bare villig til at prøve.. Jeg savner ham så meget.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

God far du har dig. Går aldrig tilbage til en fuser.

Vi var vist lige gode om det.. Så vi må være 2 fusere der savner hinanden.

Anmeld

8. maj 2011

Nalle

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at hører.. Og tillykke..

Jeg føler bare at jeg  mangler ham i min hverdag.. Og selvfølgelig skal vi arbejde på en  DEL ting for at få det til at kører.. Men jeg er bare villig til at prøve.. Jeg savner ham så meget.. :/

Det lyder meget som os dengang

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Vi var sammen i 11 måneder.. Og bo boede sammen fra 1 måned før vi begyndte sammen, da der var nogle problemer på hans side, så jeg valgte at hjælpe ham..

Jeg har overvejet om vi skal i noget par terapi, og om det overhovedet kunne hjælpe.. Han har det ikke så godt med sådan nogen der faktisk er til for at hjælpe..

Vi er hhv 24 og 28 år.

Synes du skal forslå det for ham - sig at du mener det vil hjælpe jer til at komme igennem det.. Hvis han stadig siger nej, så sig du bare gerne vil han år med en 2-3 gange og hvis det så stadig ikke er noget han føler der virker, jamen så har i begge prøvet og i kan komme videre på en anden måde

Anmeld

9. maj 2011

komodo

Jeg synes helt ærligt ikke at det lyder til at du overvejer, lyder mere som om du allerede har besluttet at flytte tilbage, og så synes jeg bare du skal gøre det, så længe der ikke er nogen børn i klemme imellem jer hvis det går galt igen er der i mine øjne ingen problemer i at du flytter frem og tilbage til ham 20 gange.

Følg dit så længe der ingen børn er der bliver trukket igennem, så er der jo kun risiko for at det er jer voksne der bliver sårede

Rigtig meget held og lykke til jer, håber i får det til at fungere

Anmeld

9. maj 2011

Vivian87

komodo skriver:

Jeg synes helt ærligt ikke at det lyder til at du overvejer, lyder mere som om du allerede har besluttet at flytte tilbage, og så synes jeg bare du skal gøre det, så længe der ikke er nogen børn i klemme imellem jer hvis det går galt igen er der i mine øjne ingen problemer i at du flytter frem og tilbage til ham 20 gange.

Følg dit så længe der ingen børn er der bliver trukket igennem, så er der jo kun risiko for at det er jer voksne der bliver sårede

Rigtig meget held og lykke til jer, håber i får det til at fungere

Enig, det lyder til at du allerede har besluttet dig - og jeg synes ikke du behøver andres accept af de valg du tager, for ingen andre kan fortælle dig hvad der er rigtigt for dig, end dig selv!

MEN, når det er sagt så synes jeg bare, hvis han ikke er villig til at gå i terapi med dig for at arbejde på at få jeres forhold til at virke så i kan få et fantastisk liv sammen, så er han måske slet ikke dit savn værd, for hvor meget er han så villig til at kæmpe for et liv med dig?

Anmeld

9. maj 2011

aarhusmor

Jeg synes I skal blive kærester igen, men lad være med at bo sammen. Evt. kan I sove sammen 3 gange om ugen. Men helt ærligt, hvis I skændes hele tiden, så er det nok dumt at bo sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.