Overvejer at flytte tilbage til min eks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

tinasmor

Mileva skriver:

Undskyld hvis det kommer til at lyde hårdt - Men der er jo en grund til du flyttede fra ham.. Der er jo en grund til det ikke gik mellem jer.. Så hellere starte forholdet op igen og bo hver sig og finde ud af det

Enig, ville nok starte med at være kærester hvor man boede hver for sig. En måned gør jo ikke at man "ændre sig", så det vil bare være den samme trædemølle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Er det værd at flytte sammen igen, og skændes dag ud og dag ind når daglig dagen trykker igen? Hvad så om et halvt år? Står i så samme sted, at din far føler han er nødt til at træde i kraft og få dig væk?

Jeg ved det lyder hårdt, men tænk på dit eget bedste Det er jo klart du savner din eks - men er det ikke værd at prøve et forhold hvor i ike bor sammen, men stadig ses og overnatter en gang i mellem? Og måske for ordenligt styr på hvorfor det er som det er , og hvorfor i endte med at flytte hver til sit?

Ja du har ret.. Men jeg vil også tage en snak med ham..

Og har også tænkt at det nok først skal være den 1/6 eller sådan noget jeg flytter tilbage, så der stadig er lidt tid..

MEN vi må se hvad der sker..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja gør det. Alle kan skændes og alle kan komme nej i en grøft. Så må man nogle gange kæmpr for at komme op af den igen.
Tit folk der skndes meget skændes for at skændes, at det er en vane. det skal man ud af så man kan kommunikere på et ordenligt plan igen

Præcis.. Men vil nok vente til den 1/6 hvis det endeligt er jeg skal flytte tilbage til ham..

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

tinasmor skriver:

Enig, ville nok starte med at være kærester hvor man boede hver for sig. En måned gør jo ikke at man "ændre sig", så det vil bare være den samme trædemølle.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Ja det er nok også rigtig.. Men jeg bor ved min far.. Og jeg kan ikke blive boende her længere tid.. Så skal jeg til at betale for lejlighed og så hvis vi skal flytte sammen et par måender efter, så er det bare spild af penge..

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Ja du har ret.. Men jeg vil også tage en snak med ham..

Og har også tænkt at det nok først skal være den 1/6 eller sådan noget jeg flytter tilbage, så der stadig er lidt tid..

MEN vi må se hvad der sker..

Ja undskyld igen, men den 1/6? Det er jo lige om lidt.. Jeg ved godt hvordan følelsen er at savne en anden så meget man har lyst til at overgi sig, og man kan ikke se udover sin egen næsetip...

Jeg prøver ikke på at være led overfor dig, synes bare du skal give det lidt mere tid, og virkelig få snakket igennem med ham.. Ikke bare én gang.. Men mange gange, sørg for i mener det begge to og gi det tid til at synke ind og få en virkning ud af det.. Ellers går det galt igen..

Jeg forstår udemærket din far, men han er nu en gang din far og vil gøre alt i sin magt for at beskytte dig.. Selvom du måske synes han kan være et fjols til tider

Du bestemmer selv hvad du gør og vil med dit liv, men tænk dig godt om.. Det går udover dig selv i sidste ende hvis i ender her igen..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Ja undskyld igen, men den 1/6? Det er jo lige om lidt.. Jeg ved godt hvordan følelsen er at savne en anden så meget man har lyst til at overgi sig, og man kan ikke se udover sin egen næsetip...

Jeg prøver ikke på at være led overfor dig, synes bare du skal give det lidt mere tid, og virkelig få snakket igennem med ham.. Ikke bare én gang.. Men mange gange, sørg for i mener det begge to og gi det tid til at synke ind og få en virkning ud af det.. Ellers går det galt igen..

Jeg forstår udemærket din far, men han er nu en gang din far og vil gøre alt i sin magt for at beskytte dig.. Selvom du måske synes han kan være et fjols til tider

Du bestemmer selv hvad du gør og vil med dit liv, men tænk dig godt om.. Det går udover dig selv i sidste ende hvis i ender her igen..

Jeg overvejede også at vente til den 1/7.. Men ja.. Jeg er nok egoist, men føler bare JEG bliver nødt til at flytte tilbage til ham.. Det har JEG brug for..

Jeg ved godt min far har gjort alt for at hjælpe mig, men det gør mig ikke lykkelig jo..

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Jeg overvejede også at vente til den 1/7.. Men ja.. Jeg er nok egoist, men føler bare JEG bliver nødt til at flytte tilbage til ham.. Det har JEG brug for..

Jeg ved godt min far har gjort alt for at hjælpe mig, men det gør mig ikke lykkelig jo..

Jamen hvis du føler du har brug for ham i din hverdag og har brug for han er der når i skal sove, så flyt tilbage Du skal følge dit hjerte, men stadig bruge hovedet

Din eks er sikkert en hammer sød fyr som kun vil dig det bedste.. Men måske er i kommet lidt skævt ind på hinanden osv, og der knækker filmen.. Nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen før, og hvor gamle i er.. Men måske i skulle få noget hjælp til at få åbnet op og talt 100% igennem.. Tænker hvis i har levet med skænderier som morgen-,middag- og aftensmad, så har i jo nok et eller andet i klemme begge to Hvis du forstår

Anmeld

8. maj 2011

Nalle

Følg dit hjerte

Min kæreste og jeg, var selv fra hinanden for 2 år siden, i 3 måneder. Vi fandt sammen igen, og har været sammen lige siden og fået en søn, vi havde i forvejen en datter sammen

Vi har aldrig haft det bedre, end vi har nu.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Jamen hvis du føler du har brug for ham i din hverdag og har brug for han er der når i skal sove, så flyt tilbage Du skal følge dit hjerte, men stadig bruge hovedet

Din eks er sikkert en hammer sød fyr som kun vil dig det bedste.. Men måske er i kommet lidt skævt ind på hinanden osv, og der knækker filmen.. Nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen før, og hvor gamle i er.. Men måske i skulle få noget hjælp til at få åbnet op og talt 100% igennem.. Tænker hvis i har levet med skænderier som morgen-,middag- og aftensmad, så har i jo nok et eller andet i klemme begge to Hvis du forstår

Vi var sammen i 11 måneder.. Og bo boede sammen fra 1 måned før vi begyndte sammen, da der var nogle problemer på hans side, så jeg valgte at hjælpe ham..

Jeg har overvejet om vi skal i noget par terapi, og om det overhovedet kunne hjælpe.. Han har det ikke så godt med sådan nogen der faktisk er til for at hjælpe..

Vi er hhv 24 og 28 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.