Overvejer at flytte tilbage til min eks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg flyttede for en måned siden fra min eks.. Og jeg har fundet ud af at jeg bare ikke kan undvære ham..

Jeg har tænkt mig at tage en snak med ham om at der skal ske en drastisk ændring hvis jeg skal flytte tilbage til ham.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.

Måske bare hører om det er okay at gøre sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

sarahb

ja det er det da til en vis grad, det kommer selvflgelig an på hvad han har gjort. Men hvis det er hvad du føler for, hvorfor så ikk..

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

Undskyld hvis det kommer til at lyde hårdt - Men der er jo en grund til du flyttede fra ham.. Der er jo en grund til det ikke gik mellem jer.. Så hellere starte forholdet op igen og bo hver sig og finde ud af det

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja det er det da til en vis grad, det kommer selvflgelig an på hvad han har gjort. Men hvis det er hvad du føler for, hvorfor så ikk..

Vi skændes rigtig meget, og det kom ud i et meget stort skænderi sidst der gjorde at jeg flyttede.

Jeg savner ham rigtig meget, og vil prøve og tage en snak med ham.. Han siger han også savner mig rigtig meget.

Og selvom vi har været fra hinanden, så har vi stadig ses, og vi har stadig sagt til hinanden at vi elsker hinanden..

Jeg er bare bange for hvordan min far vil reagere.. Han kan slet ikke lide ham efter vi har skændes så mange gange.. 

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Undskyld hvis det kommer til at lyde hårdt - Men der er jo en grund til du flyttede fra ham.. Der er jo en grund til det ikke gik mellem jer.. Så hellere starte forholdet op igen og bo hver sig og finde ud af det

Ja men sagen er den at det var min far der tog beslutningen om at nu skulle mine ting bare flyttes.. Jo jeg sagde nok at jeg ville flytte, men var virkelig også ude af den der..

Jeg savner min eks rigtig meget, og føler ikke mit liv er godt uden ham..

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Anonym skriver:

Vi skændes rigtig meget, og det kom ud i et meget stort skænderi sidst der gjorde at jeg flyttede.

Jeg savner ham rigtig meget, og vil prøve og tage en snak med ham.. Han siger han også savner mig rigtig meget.

Og selvom vi har været fra hinanden, så har vi stadig ses, og vi har stadig sagt til hinanden at vi elsker hinanden..

Jeg er bare bange for hvordan min far vil reagere.. Han kan slet ikke lide ham efter vi har skændes så mange gange.. 

altså hvis i begge er villige og jeg mener VILLIGE til at der skal ske en ændring og i ikke bare kommer ind i det samme igen så er det jo super. Men man ka også godt forstå ham, du er hans datter og han vil fæle han skal beskytte dig og ingen må gøre dig noget ondt, så han vil nok ha sine forbehold. men så må din x da tage henvendelse til ham og fortælle han elsker dig og ikke ønsker at såre dig som gjort tidligere. Så er han da e rigtig mand.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

altså hvis i begge er villige og jeg mener VILLIGE til at der skal ske en ændring og i ikke bare kommer ind i det samme igen så er det jo super. Men man ka også godt forstå ham, du er hans datter og han vil fæle han skal beskytte dig og ingen må gøre dig noget ondt, så han vil nok ha sine forbehold. men så må din x da tage henvendelse til ham og fortælle han elsker dig og ikke ønsker at såre dig som gjort tidligere. Så er han da e rigtig mand.

Ja du har nok ret.. Jeg må prøve at snakke med min eks.. Og så må vi finde ud af hvad der skal ske..

Jeg ved bare jeg savner ham rigtig meget.. 

Anmeld

8. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Ja men sagen er den at det var min far der tog beslutningen om at nu skulle mine ting bare flyttes.. Jo jeg sagde nok at jeg ville flytte, men var virkelig også ude af den der..

Jeg savner min eks rigtig meget, og føler ikke mit liv er godt uden ham..

Er det værd at flytte sammen igen, og skændes dag ud og dag ind når daglig dagen trykker igen? Hvad så om et halvt år? Står i så samme sted, at din far føler han er nødt til at træde i kraft og få dig væk?

Jeg ved det lyder hårdt, men tænk på dit eget bedste Det er jo klart du savner din eks - men er det ikke værd at prøve et forhold hvor i ike bor sammen, men stadig ses og overnatter en gang i mellem? Og måske for ordenligt styr på hvorfor det er som det er , og hvorfor i endte med at flytte hver til sit?

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja du har nok ret.. Jeg må prøve at snakke med min eks.. Og så må vi finde ud af hvad der skal ske..

Jeg ved bare jeg savner ham rigtig meget.. 

ja gør det. Alle kan skændes og alle kan komme nej i en grøft. Så må man nogle gange kæmpr for at komme op af den igen.
Tit folk der skndes meget skændes for at skændes, at det er en vane. det skal man ud af så man kan kommunikere på et ordenligt plan igen

Anmeld

8. maj 2011

4kløver

God far du har dig. Går aldrig tilbage til en fuser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.