min kæreste skriver skat og at han elsker hende, til sin eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

UPDATE!!!

jeg fortæller ham at jeg ikke kan give ham en chance, fordi jeg ikke stoler på ham.. OG BANG!

Så går han i selvsving, jeg får den ene sviner efter den anden: Jeg er en taber, et nul, sindssyg psykopatiskog selvdestruktiv - jaaa den fik ikke for lidt!

Men kan så på en måde sige det var godt det endte sådan, så indså jeg da hvilken ubehagelig person han egentlig er.. og det kom frem bare fordi jeg fortalte jeg ikke ku give ham en chance.

Men tak for alle jeres råd damer ..

Godt at høre!!

Selvfølgelig ikke godt at han sviner dig til, - men GODT at du sagde fra, - for du er mere værd, og nu viste han så lige hvordan han rigtig er.

Skift evt. dit tlf. nummer hvis han bliver ved,- for du skal ikke høre på hans udgydelser!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ryberg

Godt du sagde fra.. for han er da virkelig ikke noget at samle på...!

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Har gudskelov ikke hørt noget fra ham siden hans modbydeligheder, og det håber jeg da ikke jeg gør .. Men skulle ikke overraske mig hvis han kimer mig ned når han er vågen og siger det ene sukkersøde efter det andet .. bla bla bla .. men er faktisk rart at have indset hvordan han er, det holder følelser væk

Anmeld

10. maj 2011

mullesmith2

Nu har jeg kun lige læst det du selv har skrevet, så kan da være der er andre der har skrevet lignende. Men jeg syntes helt sikkert at du skal få ham lidt på afstand indtil du har født og du lige kommer ind i en rytme med den lille ny og sådan. Kender typer som ham og når han sidder og skriver sådan noget til en x så er han ikke til at stole på og du vil altid gå og være mistænksom hvis han kommer senere hjem eller et eller andet. Nej mit råd er at uanset hvor glad du er for ham så må du ikke lade det overskygge at han sidder og skriver han elsker sin x, for det gør man da ikke bare ikke når man har en ny kæreste man elsker. Tænk på dig selv og dit barn og hvis han lige bliver lagt lidt på is, så får han også tid til at tænke over hvem det egentlig er han vil have!

Håber det bedste for jer Kram Louise

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Nu har jeg kun lige læst det du selv har skrevet, så kan da være der er andre der har skrevet lignende. Men jeg syntes helt sikkert at du skal få ham lidt på afstand indtil du har født og du lige kommer ind i en rytme med den lille ny og sådan. Kender typer som ham og når han sidder og skriver sådan noget til en x så er han ikke til at stole på og du vil altid gå og være mistænksom hvis han kommer senere hjem eller et eller andet. Nej mit råd er at uanset hvor glad du er for ham så må du ikke lade det overskygge at han sidder og skriver han elsker sin x, for det gør man da ikke bare ikke når man har en ny kæreste man elsker. Tænk på dig selv og dit barn og hvis han lige bliver lagt lidt på is, så får han også tid til at tænke over hvem det egentlig er han vil have!

Håber det bedste for jer Kram Louise

Mange tak Men har droppet tankerne om ham helt, kan ikke ændre på jeg faktisk var meget glad for ham men at han kan blive så led, fordi jeg siger jeg ikke kan give ham en chance mere, betyder jo bare jeg ikke betød det for ham som han sagde

men tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.