min kæreste skriver skat og at han elsker hende, til sin eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

lukasmor

Ud med ham! Jeg havde ikke fundet mig i det! Basta bum!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ud med ham, søde... du skal være mor om en måned ca og har ikke overskud til et kærlighedsdrama samtidig, så afslut det nu og få ro på inden den lille kommer.... og til den som venter, kommer det bedste... Så tro mig, at du skal nok finde en sød kæreste, men han er her no go, for han vil ikke ændre sig, men bare slette sine spor en anden gang.....

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

I har så evig ret, glæder mig rigtig meget til prinsessen kommer til verden, hun holder sku mit humør oppe.. At mærke hendes spark gør alt andet i verden ligegyldigt!!!

Anmeld

8. maj 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Efter den episode der har i ret, nej min glæde forsvinder ligesom markant.. men er typen der har svært ved at sige fra og nogle gange bilder jeg mig selv ind det er mig den er gal med ... Hvilket jeg jo i bund og grund godt ved det ikke er ...

Har lidt ondt af mig selv lige i denne situation fordi jeg har så mange følelser ..

du er mere følelsesladet når du er gravid, og derfor endnu en grund til at droppe ham! Han fører dig ud på en rutsjebane-tur som du bestemt ikke har behov for lige nu

Anmeld

8. maj 2011

sandorff

tæmk på dit barn og dig selv. lad exèn få ham! det vil ikke være en glad mor dit barn får da du hele tiden vil have mistro til ham, det ender allligevel med i går fra hinanden. så spar dig selv det ødelagte hjerte og lad ham gå nu. det er også syndt for dit barn hvis du bliver sammen med ham og et par måneder inde i barnets liv han så forsvinder.

han er en player og ikke sund for jer.

Anmeld

8. maj 2011

tinasmor

Du må stoppe med ham, for de følelser han har for exen har HAR han jo, ellers ville han aldrig havde skrevet sådan til hende.

At han så efterfølgende plager om at få dig tilbage, ja det er så endnu mere ynkeligt, end bare at tilstå at han hellere ville have hende.

Tænk senariet igennem at hun om et par måneder skriver til ham og ønsker HAM tilbage. Hvis han elsker hende, så vil han ikke tøve to sek. med at lade dig, baby osv være jer selv og begynde med hende. (ps går ud fra at han ikke er babyens far)

Mit råd ville være, at droppe ham så du ikke behøver alt det drame når du skal til at være mor.

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Drop ham! Kender typen, og de er no good.

Du skal bruge al din energi på det lille liv der ligger inde i din mave og ikke på sådan en klaphat.

Du skal nok finde den helt rigtige når tiden er inde til det.

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Anonym skriver:

I har så evig ret, glæder mig rigtig meget til prinsessen kommer til verden, hun holder sku mit humør oppe.. At mærke hendes spark gør alt andet i verden ligegyldigt!!!

Nemlig

Anmeld

8. maj 2011

Meliora

Anonym skriver:

kære`damer

mangler lige et par gode råd med på vejen her, ved godt jeg selv skal træffe min beslutning om hvad jeg gør..

Jeg var begyndt at komme sammen med en fyr jeg virkelig godt kunne lide, og følte det var gengældt, jeg var hjemme ved ham et par dage og vi havde det bare rigtig godt.. Men jeg er blevet behandlet meget skidt førhen af folk der ikke behandlede mig ordenligt - og denne gang undrede jeg mig så over hvorfor hans mobil sad limet op og ned af ham, så da han sov kiggede jeg på den, måske ikke HELT fair, men inden vi begyndte at være sammen nævnte han at den slags skulle man kunne gøre i et forhold ..

Men jeg kiggede den så, og fandt til min mistanke beskeder jeg ikke blev så glad for.. Han skrev sammen med sin eks kæreste han var sammen med for læææænge siden, han skrev at han savnede hende, kaldte hende min skat, og han havde tilmed en af de dage jeg var der skrevet til hende at han elsker hende!

Men da jeg konfrontere ham med det starter han med at blive sur, hvor han så siger der ikke er andet mellem dem end et godt venskab, men mine mange spørgsmål til det hele kunne han jo ikke rigtig svare på, og de gav ingen mening....

jeg tog så hjem og efter jeg er taget hjem er han jo virkelig ivrig, han har ringet 5 gange i nat og skrevet 10 sms'er.. han er bange for at miste mig.. men hva skal jeg gøre??????

Mit største problem er jeg altid tror på det bedste i folk, og ofte bliver såret på den måde, men er så glad for ham og bilder mig selv ind/føler at han inderst inde kan lide mig. Men er så meget i tvivl.. Har termin i næste måned (ikke ham der er faderen) og jeg vil jo ikke risikere at alt bare bliver et helvede .. ?

For bortset fra de ting jeg fandt har vi det virkelig godt sammen!

Håber i kan hjælpe mig

UD med ham! Kan fortælle af erfaring af sådanne fyre ALDRIG er godt for noget. Det kan kun gå galt

Husk; hellere undvære end nøjes med, og ham der ville virkelig være 'at nøjes med'. Du fortjener bedre

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Muligvis er det bare fordi jeg er naiv men kan det ikke lade sig gøre en fyr indser hvad han egentlig har, den dag han mister det? Jeg har været ret uheldig så i forvejen stoler jeg ikke på folk, og bliver helt sur på mig selv over at tro det måske kan lade sig gøre?

jeg mener bare man ser da tit folk der har været ret uheldige men får det til at fungere ? Ej for pokker, ved ikke om det er kærligheden der gør blind der løber af mig med lige nu , eller også er det mit ønske om at det SKAL gå .. Mhm ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.