kære`damer 
mangler lige et par gode råd med på vejen her, ved godt jeg selv skal træffe min beslutning om hvad jeg gør..
Jeg var begyndt at komme sammen med en fyr jeg virkelig godt kunne lide, og følte det var gengældt, jeg var hjemme ved ham et par dage og vi havde det bare rigtig godt.. Men jeg er blevet behandlet meget skidt førhen af folk der ikke behandlede mig ordenligt - og denne gang undrede jeg mig så over hvorfor hans mobil sad limet op og ned af ham, så da han sov kiggede jeg på den, måske ikke HELT fair, men inden vi begyndte at være sammen nævnte han at den slags skulle man kunne gøre i et forhold ..
Men jeg kiggede den så, og fandt til min mistanke beskeder jeg ikke blev så glad for.. Han skrev sammen med sin eks kæreste han var sammen med for læææænge siden, han skrev at han savnede hende, kaldte hende min skat, og han havde tilmed en af de dage jeg var der skrevet til hende at han elsker hende! 

Men da jeg konfrontere ham med det starter han med at blive sur, hvor han så siger der ikke er andet mellem dem end et godt venskab, men mine mange spørgsmål til det hele kunne han jo ikke rigtig svare på, og de gav ingen mening....
jeg tog så hjem og efter jeg er taget hjem er han jo virkelig ivrig, han har ringet 5 gange i nat og skrevet 10 sms'er.. han er bange for at miste mig.. men hva skal jeg gøre??????
Mit største problem er jeg altid tror på det bedste i folk, og ofte bliver såret på den måde, men er så glad for ham og bilder mig selv ind/føler at han inderst inde kan lide mig. Men er så meget i tvivl.. Har termin i næste måned (ikke ham der er faderen) og jeg vil jo ikke risikere at alt bare bliver et helvede .. ?
For bortset fra de ting jeg fandt har vi det virkelig godt sammen!
Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld