min kæreste skriver skat og at han elsker hende, til sin eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.898 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

kære`damer

mangler lige et par gode råd med på vejen her, ved godt jeg selv skal træffe min beslutning om hvad jeg gør..

Jeg var begyndt at komme sammen med en fyr jeg virkelig godt kunne lide, og følte det var gengældt, jeg var hjemme ved ham et par dage og vi havde det bare rigtig godt.. Men jeg er blevet behandlet meget skidt førhen af folk der ikke behandlede mig ordenligt - og denne gang undrede jeg mig så over hvorfor hans mobil sad limet op og ned af ham, så da han sov kiggede jeg på den, måske ikke HELT fair, men inden vi begyndte at være sammen nævnte han at den slags skulle man kunne gøre i et forhold ..

Men jeg kiggede den så, og fandt til min mistanke beskeder jeg ikke blev så glad for.. Han skrev sammen med sin eks kæreste han var sammen med for læææænge siden, han skrev at han savnede hende, kaldte hende min skat, og han havde tilmed en af de dage jeg var der skrevet til hende at han elsker hende!

Men da jeg konfrontere ham med det starter han med at blive sur, hvor han så siger der ikke er andet mellem dem end et godt venskab, men mine mange spørgsmål til det hele kunne han jo ikke rigtig svare på, og de gav ingen mening....

jeg tog så hjem og efter jeg er taget hjem er han jo virkelig ivrig, han har ringet 5 gange i nat og skrevet 10 sms'er.. han er bange for at miste mig.. men hva skal jeg gøre??????

Mit største problem er jeg altid tror på det bedste i folk, og ofte bliver såret på den måde, men er så glad for ham og bilder mig selv ind/føler at han inderst inde kan lide mig. Men er så meget i tvivl.. Har termin i næste måned (ikke ham der er faderen) og jeg vil jo ikke risikere at alt bare bliver et helvede .. ?

For bortset fra de ting jeg fandt har vi det virkelig godt sammen!

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Vial

Ud til højre!

Inden du bliver alt for følelsesmæssig involveret. Han er no good.

Koncentrer dig om, at du lige om lidt skal være mor - det er altså så synd, hvis den kæmpe begivenhed skal have en skygge over sig fordi, at du kærester med sådan et fjols.

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

ej hvor neeedern   til dig <3

jeg synes du skal skynde dig væk, jeg har selv været sammen med sådan en og hooooold da kæft mand det stopper ikke bare sådan. Han vil bare prøve at skjule det mere for dig..

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Du viser selv du bliver ked af det jamen hvorfor er du så glad for en der gør dig ked af det? DU har termin om en månede måske er det lige det sidste du har brug for er at blive såret ked af det.. syntes helt sikker du skal smide ham på porten og sige det er slut meget bedre af finde en der ikke såre dig...

jeg ville blive dybt sårret og mega ked af det hvis det var min kæreste der skrev det til sin ex

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

KaMa skriver:

Ud til højre!

Koncentrer dig om, at du lige om lidt skal være mor - det er altså så synd, hvis den kæmpe begivenhed skal have en skygge over sig fordi, at du kærester med sådan et fjols.

Anmeld

8. maj 2011

Sildefisk

KaMa skriver:

Ud til højre!

Er bare 100% enig. Du vil næsten ikke kunne undgå at blive såret/ svigtet af sådan en mand, der stadig har en x inde på livet, desværre!

Du må ud og fange en anden af de mange gode fisk i havet

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Mange tak til jer dejlige damer der indtil videre har skrveet her...

Kan faktisk godt se i har ret i det i siger, nogle gange er man måske bare lidt for naiv, fordi man undre sig over man altid skal være så uheldig... Men de søde fyre findes derude et eller andet sted, DET MÅ DE GØRE!!!

Anmeld

8. maj 2011

LenaJohansen

jeg ville klart kaste ham ud til højre... Du har ikke behov for nedture nu hvor du skal til at være mor... Hellere nu end når du HAR født... Tænk lidt på dig selv og hvad der gør dig glad, og det er jo åbenbart ikke ham

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

jeg ville klart kaste ham ud til højre... Du har ikke behov for nedture nu hvor du skal til at være mor... Hellere nu end når du HAR født... Tænk lidt på dig selv og hvad der gør dig glad, og det er jo åbenbart ikke ham

Efter den episode der har i ret, nej min glæde forsvinder ligesom markant.. men er typen der har svært ved at sige fra og nogle gange bilder jeg mig selv ind det er mig den er gal med ... Hvilket jeg jo i bund og grund godt ved det ikke er ...

Har lidt ondt af mig selv lige i denne situation fordi jeg har så mange følelser ..

Anmeld

8. maj 2011

eElak

KaMa skriver:

Ud til højre!

Stemmer i her og tilføjer at du kommer til at have rigeligt at se til med en lille baby... Allerede der kan det være svært at overskue en partner (fædrene er som regel forstående)... 

Du bliver nødt til at bruge din energi på baby = ud til højre med stodderen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.