Din skydeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Mig med maven

SES ANNETTE FUCKING HEICK!

Hun har ALTID cæret nummer 1 på min kendis hadeliste.

Egentlig synd for hende, hun er sikkert fin nok, hvis man kender hende rigtigt, men jeg får kuldegysninger, bare nogen nævner hendes navn. Så surt Mini Hilda, du skrider sku i svinget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

klmf

- den mor, der eferlod sin 4 årige søn alene hjemme om natten for at rende på knaldebesøg hos naboen. Heldigvis var han da kvik nok til at gå over til en anden nabo, der ringede til politiet

- ALLE børnemishandlere

- min tidligere fucked up genbo, der i en koger af sprut og stoffer altid ravede rundt i opgangen og var pisse klam og ubehøvlet

- alle der siger 'naturlige fødsler er det bedste'. Hør lige her, bare fordi kvinder i Afrika er tvunget til at føde uden smertestillende, så er det da ved gud ikke ensbetydende med at jeg er nødt til det også... Jeg kunne da aldrig drømme om at sige til mine døende cancerpatienter, at de skal dø en smuk naturlig død uden smertestillende, fordi det gør de også nede i Afrika...

Anmeld

8. maj 2011

K&S

sandorff skriver:

AMALIE`S MOR!!!!

også hende...!

Anmeld

8. maj 2011

L.J.L

Mig med maven skriver:

Egentlig synd for hende, hun er sikkert fin nok, hvis man kender hende rigtigt, men jeg får kuldegysninger, bare nogen nævner hendes navn. Så surt Mini Hilda, du skrider sku i svinget.

Mini hilda haha godt navn Hansi hinterseer må også siges at være på min liste forresten !

Anmeld

8. maj 2011

Faith

Mig med maven skriver:

Åh ja hende havde jeg da lykkeligt glemt... Mage til irriterende kvindemenneske skal man lede længe efter. Tina Lund kommer faretruende tæt på. Og Caroline Fleming!!!

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

N&J skriver:

der var da en helvedes masse stripper på, hvad er det da for nogle programmer du ser Sarah... 

Faktisk bare til middag hos.. haha Men ærligt så er de da også til at lukke op og skide i!

Anmeld

8. maj 2011

MissGeoh

Ham fra 4 stjerners middag.

Anmeld

8. maj 2011

Lisbeth85

- Min eks som skred i 7. måned...

- Folk der ikke forstår et 'NEJ'...

- Alle i tv-branchen, som kun er der for at være 'kendt' (Fx Amalie, Sidney Lee etc.)

- Lars Løkke Rasmussen

Anmeld

8. maj 2011

twinny

*A* skriver:

Møg irriterende er hun... Fandt lige dette ( Jeg er alene hjemme. Manden er ude og se boksning og ungerne sover - så jeg har tid til at google )

ikk en skid hun vejer 50 kg... Hun er blevet total tyk... også når hun hopper kikset rundt på den stang...

Anmeld

8. maj 2011

twinny

sarahb skriver:

Faktisk bare til middag hos.. haha Men ærligt så er de da også til at lukke op og skide i!

Er det ikk Jessica Sky? hende har jeg også på min liste... forfærdelige kvindemenneske. Rigtig linsel*der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.