Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: ikk en skid hun vejer 50 kg... Hun er blevet total tyk... også når hun hopper kikset rundt på den stang...
ikk en skid hun vejer 50 kg... Hun er blevet total tyk... også når hun hopper kikset rundt på den stang...
Ja den med de 50 kg hopper jeg altså heller ikke på... Dream on girl.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Mini hilda haha godt navn Hansi hinterseer må også siges at være på min liste forresten !
Mini hilda haha godt navn Hansi hinterseer må også siges at være på min liste forresten !
Den er jeg med på - men han skal waterboardes i fløde først!!!
smillaluna skriver: Ja den med de 50 kg hopper jeg altså heller ikke på... Dream on girl.
hehe... nok nærmere 90... haha... hvor var det pinligt det sidste afsnit af singleliv, da hun skulle lave det show... f*ck det var kikset
Baby-støv skriver: hehe... nok nærmere 90... haha... hvor var det pinligt det sidste afsnit af singleliv, da hun skulle lave det show... f*ck det var kikset
hun lignede bare en stor grov madamme, ikke skide feminint og yndefuldt at se på
Åhh der er mange .. Men er jeg kender personligt , OG sidney lee .. Åhh kan ik ha ham . Det er nok de to slemmeste ..
Lars Løkke Rasmussen...
Bertel Haarder...
Sidney Lee...
Og mange af de andre i har nævnt...
Baby-støv skriver: Er det ikk Jessica Sky? hende har jeg også på min liste... forfærdelige kvindemenneske. Rigtig linsel*der
Er det ikk Jessica Sky? hende har jeg også på min liste... forfærdelige kvindemenneske. Rigtig linsel*der
Nej det var dælme ikke kønt. Hun er alt for stor og grov til at hænge og dingle i sådan en stang.
sarahb skriver: Faktisk bare til middag hos.. haha Men ærligt så er de da også til at lukke op og skide i!
Faktisk bare til middag hos.. haha Men ærligt så er de da også til at lukke op og skide i!
Hehe.. ja, meget har de ikke mellem ørene
linselouise skriver: hun lignede bare en stor grov madamme, ikke skide feminint og yndefuldt at se på
I sidste afsnit af Singleliv skulle hun lave noget poledance i LA. Hun var ikke videre yndefuld. Hun mindede om en over tatoveret flodhest!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128