Din skydeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Faith

KaLee skriver:

Stiller mig klar med vandpistolen!!! 

3....2....1..... SIDNEY LEE tag den!! Kæmpe skyller til dig.... Refill.... SIDNEY LEE du får lige en gang til, bare fordi du er dig!!!! refill... 

Lander med helikopteren i mexico og nakker de fleste af deltagerne på Paradise Hotel (nogensinde)... har også vandbomber med, så kan de lære det!!! Tager videre med helikopteren og videre til.... 

Paris Hilton og Lindsey Lohan... Har nu fyldt vandpistolen med sukkervand, for de tror jo at de kan spille på deres søøøøøøde rolle og status.... Men næ nej, de skal klistres til.. sjask sjask!! Videre med helikopteren til... 

George Bush - sikke en skylle han får..til ære får ham har jeg medbragt en vandkanon!! Så kan han få igen hvad han har gjort imod så mange andre mennesker... Nå derfra videre til...

Sarah Palin - mage til dummere politikere skal man lede længe efter... Det slår sgu de danske politikere!!! Masser af vand til hende.... Så flyver vi en lang tur... hele vejen til... 

Libyen til Gadaffi!! Nu er der rød maling i vandpistolen.. paf paf paf, så er han malet til... dumme svin!! Nå jeg må hellere drage hjemaf, men først smutter jeg lige til....

Fritzel i fængslet.... Han skal også lige sjaskes til nogle gange!!!! videre hjemaf og tager lige et smut forbi... 

Hitlers grav og sprøjter den til... og så hjem til Danmark til....

PIa Kjærsgård... så er alle skyts rullet på banen og hun må løbe tudende fra borgen...

Nøj det var en god vandkamp.... ;-) 

Muhahahahahahahahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

*A*

linselouise skriver:

jajaja de 4 kopierer jeg da lige til min liste Især ham Michael Bjørnson, som nu vil hedde Michael Monet!?

Han er bare en båtnakke!

Se her 

Anmeld

7. maj 2011

LISBETH:-)

Sidney Lee

Prins Henrik

Jesper Langballe fra DF

Bertil Haarder

Det var vist min

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

*A* skriver:

Han er bare en båtnakke!

Se her 

han er så grim og klam, lige til at skyde! Og fatter ved gud ikke hvad hende Maria ser i ham, hun er jo en køn pige!?

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

lisbeth2910 skriver:

Sidney Lee

Prins Henrik

Jesper Langballe fra DF

Bertil Haarder

Det var vist min

åha Hr. Langballe, skal vi skyde ham sammen???

Anmeld

7. maj 2011

Faith

*A* skriver:

Han er bare en båtnakke!

Se her 

Bare synet af ham gir mig kvalme. Han er nasty

Anmeld

7. maj 2011

lukasmor

De fleste af dem som folk har nævnt herinde 

Anmeld

7. maj 2011

LISBETH:-)

linselouise skriver:

åha Hr. Langballe, skal vi skyde ham sammen???

ha ha ha ja gerne - ville også skrive ham hans fætter fra Df på men havde heldigvis fortrængt hans navn!

Anmeld

7. maj 2011

*A*

smillaluna skriver:

Bare synet af ham gir mig kvalme. Han er nasty

Totalt... Han er SÅ gusten. Det burde straffes ved lov at være som ham...

Anmeld

7. maj 2011

Faith

Bokser Brian (Nielsen)!!! Hjernecelle 1 og 2 har i den grad rottet sig sammen om den 3. Luk munden Brian! Det er ikke klogt det der kommer ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.