Din skydeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Rosa

ÅÅÅH ja!!! Gustav fra For Lækker til Love  HAN skal have det første nakkeskud!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

N&J

KaLee skriver:

Stiller mig klar med vandpistolen!!! 

3....2....1..... SIDNEY LEE tag den!! Kæmpe skyller til dig.... Refill.... SIDNEY LEE du får lige en gang til, bare fordi du er dig!!!! refill... 

Lander med helikopteren i mexico og nakker de fleste af deltagerne på Paradise Hotel (nogensinde)... har også vandbomber med, så kan de lære det!!! Tager videre med helikopteren og videre til.... 

Paris Hilton og Lindsey Lohan... Har nu fyldt vandpistolen med sukkervand, for de tror jo at de kan spille på deres søøøøøøde rolle og status.... Men næ nej, de skal klistres til.. sjask sjask!! Videre med helikopteren til... 

George Bush - sikke en skylle han får..til ære får ham har jeg medbragt en vandkanon!! Så kan han få igen hvad han har gjort imod så mange andre mennesker... Nå derfra videre til...

Sarah Palin - mage til dummere politikere skal man lede længe efter... Det slår sgu de danske politikere!!! Masser af vand til hende.... Så flyver vi en lang tur... hele vejen til... 

Libyen til Gadaffi!! Nu er der rød maling i vandpistolen.. paf paf paf, så er han malet til... dumme svin!! Nå jeg må hellere drage hjemaf, men først smutter jeg lige til....

Fritzel i fængslet.... Han skal også lige sjaskes til nogle gange!!!! videre hjemaf og tager lige et smut forbi... 

Hitlers grav og sprøjter den til... og så hjem til Danmark til....

PIa Kjærsgård... så er alle skyts rullet på banen og hun må løbe tudende fra borgen...

Nøj det var en god vandkamp.... ;-) 

Hahahahaha.. det er sku humør

Anmeld

7. maj 2011

ESV

Uhhha den liste kunne jo rumme så MANGE mennesker men here goes.

Pia K. og regner med at ramme på borgen og få resten at hende sleske parti fæller med i faldet.

Gustav fra for lækker til love for han er godt nok bare mega meget

Justin Bieber

Sidney Lee

Sarah Palin bare fordi jeg syntes hun er MEGA irriterende at høre på, nogle mennesker lever af at gøre sig selv til grin

Og det leder os hen til.... Ikke Amalie for hun er sgu lidt sjovt altså men AMALIES MOR.....Nøøøøøj hvor kan jeg bare ikke døje hende

Malou Stella fra DUM fordi det burde være forbut at snakke SÅ grimt til sin mor, nøj en møgtøs jeg syntes hun er

Min ene lære på Sygepleje udd. fordi han bare altid skal have det sidste ord og kommer man med et rigtigt svar på et ? gentager hun det man har sagt bare for at få det sidste ore og så kan hun aldrig huske hvem der er hvem og hvilken studerende hun har snakket med hvad om.. GRRRRRRR

Hende den nye vært i luksusfælden for jeg syntes virkelig hun er mega nedladende og nærmest sparker til folk der ligger ned og det er bare NOT NICE!!

Camilla Ottesen, jeg ved ikke hvorfor man jeg kan bare ikke snuppe hende og ser ikke noget hun er med i....

He he up, det er en sjov leg det her!!

Anmeld

7. maj 2011

ESV

Maja84 skriver:

har jeg ikke hørt noget om, men han har da også været med i dagens mand

Det var min kærste der sagde det,  måske han har hørt/læst forkert eller jeg har misforstået noget.. Det ved jeg ikke men tanken er da ikke umulig..

Anmeld

7. maj 2011

ESV

Rosa skriver:

ÅÅÅH ja!!! Gustav fra For Lækker til Love  HAN skal have det første nakkeskud!!!!

Anmeld

7. maj 2011

twinny

ESV skriver:

Det var min kærste der sagde det,  måske han har hørt/læst forkert eller jeg har misforstået noget.. Det ved jeg ikke men tanken er da ikke umulig..

Det tror jeg nu heller ikk.. det sagde de også om sidney lee....

Anmeld

7. maj 2011

Kløver

ESV skriver:

man må da håbe, for er da sørgeligt der findes så selvfede mennesker at de tramper på alt og alle for at hæve dem selv

Anmeld

7. maj 2011

ESV

Maja84 skriver:

man må da håbe, for er da sørgeligt der findes så selvfede mennesker at de tramper på alt og alle for at hæve dem selv

Ja lige præcis.. De er virkelig grove ved andre mennesker!! Meget meget utiltalende..

Anmeld

7. maj 2011

slettet_7530

en gammel skolekammerat som var lystløgner og hun forsatte gud hjælpe mig som voksen, har ikke kunnet døje hende fra første færd og kan stadig ikke den dag idag.

Vores kære statsminister kunne jeg godt tænke mig at fyre en ladning lunken lort af lige i hovdet på ham, magen til arrogant stodder skal man lede længe efter.

Anmeld

7. maj 2011

Meilby

Maja84 skriver:

har jeg ikke hørt noget om, men han har da også været med i dagens mand

Han har også været med i Paradise for flere år siden, så tror altså han er god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.