Stiller mig klar med vandpistolen!!!
3....2....1..... SIDNEY LEE tag den!! Kæmpe skyller til dig.... Refill.... SIDNEY LEE du får lige en gang til, bare fordi du er dig!!!! refill...
Lander med helikopteren i mexico og nakker de fleste af deltagerne på Paradise Hotel (nogensinde)... har også vandbomber med, så kan de lære det!!! Tager videre med helikopteren og videre til....
Paris Hilton og Lindsey Lohan... Har nu fyldt vandpistolen med sukkervand, for de tror jo at de kan spille på deres søøøøøøde rolle og status.... Men næ nej, de skal klistres til.. sjask sjask!! Videre med helikopteren til...
George Bush - sikke en skylle han får..til ære får ham har jeg medbragt en vandkanon!! Så kan han få igen hvad han har gjort imod så mange andre mennesker... Nå derfra videre til...
Sarah Palin - mage til dummere politikere skal man lede længe efter... Det slår sgu de danske politikere!!! Masser af vand til hende.... Så flyver vi en lang tur... hele vejen til...
Libyen til Gadaffi!! Nu er der rød maling i vandpistolen.. paf paf paf, så er han malet til... dumme svin!! Nå jeg må hellere drage hjemaf, men først smutter jeg lige til....
Fritzel i fængslet.... Han skal også lige sjaskes til nogle gange!!!! videre hjemaf og tager lige et smut forbi...
Hitlers grav og sprøjter den til... og så hjem til Danmark til....
PIa Kjærsgård... så er alle skyts rullet på banen og hun må løbe tudende fra borgen...
Nøj det var en god vandkamp.... ;-)
Anmeld