Grædefærdig baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Janni.

Davidsen87 skriver:

Måske han får for meget luft med ned, og trenger til en bøvs?

Jeg har forsøgt med at få ham til at bøvse uden held 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

camilla28

hmm tænk tænke

det lyder som om at han er blevet vant til og få det spulet ned i halsen (flaske) og nu skal han  arbejde for det(bryst)

der går jo lige lidt tid før mælken bliver lagt ned

måske vis du lige gave brysterne en ordenlig gramsespektrum (massage) inden du læger ham til 

lie som man ville gør vis man havde brystbetændelse

bare en tanke

Anmeld

7. maj 2011

Clisolka

Zeus skriver:

Det tænker jeg også lidt.. Der er jo et 8-ugers spring?

Jeps et ved 8 uger - som sagtens kan starte før 

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Pylle3 skriver:

jeg tænker lidt om det er fordi han selv skal arbejde lidt mere ved brystet inden mælken render til ifh. til flaske hvor mælken jo kommer med det samme?! og så bliver han utålmodig og når sulten så er der samtidig så bliver han ked af det i frustration

Det er også min tanke, så jeg må blive ved med at prøve - evt skifte side og tilbage igen når det sker. Det er umiddelbart den løsning jeg har. Lyder det fornuftigt? 

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

camilla28 skriver:

hmm tænk tænke

det lyder som om at han er blevet vant til og få det spulet ned i halsen (flaske) og nu skal han  arbejde for det(bryst)

der går jo lige lidt tid før mælken bliver lagt ned

måske vis du lige gave brysterne en ordenlig gramsespektrum (massage) inden du læger ham til 

lie som man ville gør vis man havde brystbetændelse

bare en tanke

Åh ja, du siger noget - det vil jeg helt klart prøve  

Anmeld

7. maj 2011

De3Guldklumper

Janni. skriver:

Det er også min tanke, så jeg må blive ved med at prøve - evt skifte side og tilbage igen når det sker. Det er umiddelbart den løsning jeg har. Lyder det fornuftigt? 

Jeg tror du gør det rigtige i at blive ved med at ligge ham til for at komme væk fra flasken ( som jeg læser du gerne vil) men jeg tror ikke det er en løsning af skifte side når han bliver ked af det for så skal han jo arbejde dobbelt - hvis du forstår?? altså at lige har arbejdet ved det ene bryst, bliver ked og så bliver han lagt til det andet og skal igen arbejde for at mælken kommer til.. Måske jeg bare har misforståt dig

En løsning kunne være at lægge ham til brystet liiiiige inden du ved at han bare topper i sult.. Så kan han lige nå at arbejde sig til mælken inden sulten virkelig sætter ind..

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Pylle3 skriver:

Jeg tror du gør det rigtige i at blive ved med at ligge ham til for at komme væk fra flasken ( som jeg læser du gerne vil) men jeg tror ikke det er en løsning af skifte side når han bliver ked af det for så skal han jo arbejde dobbelt - hvis du forstår?? altså at lige har arbejdet ved det ene bryst, bliver ked og så bliver han lagt til det andet og skal igen arbejde for at mælken kommer til.. Måske jeg bare har misforståt dig

En løsning kunne være at lægge ham til brystet liiiiige inden du ved at han bare topper i sult.. Så kan han lige nå at arbejde sig til mælken inden sulten virkelig sætter ind..

Ja dit forslag lyder mere fornuftigt, bare ikke nemt hvis det er når han har sovet. Han vågner jo nærmest efter at han er ved at dø af sult (hvis du forstår) 

Jeg har her i en periode malket ud efter amningen og gemt mælken til ham - i håb om det også kan øge mælkeproduktionen, men om det virker - ved jeg helt ærlig ikke 

Anmeld

7. maj 2011

camilla28

måske malkeud  inden han bliver lagt til liiige inden sådan så mælken løber ned 

men måske er det også og læave arbejdet for ham men op fodi du tager kampen

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

camilla28 skriver:

måske malkeud  inden han bliver lagt til liiige inden sådan så mælken løber ned 

men måske er det også og læave arbejdet for ham men op fodi du tager kampen

Tak  Det har virkelig været en kamp og været meget svært for mig at skulle give ham flaske netop fordi jeg altid har haft et stort ønske om at amme. Så de fleste gange er det faktisk min kæreste som har givet ham flaske, jeg har følt det som et stort nederlag at han skulle have flaske ved siden af  Men nu er vi ved at komme på rette kurs igen 

Anmeld

7. maj 2011

muzen

enden du begynder på flaske så vent. der er noget der hedder appetit spring hvor din mælk lige skal finde ud af og løbe hurtiger til og ofter.

det lyder meget som om det er det. prøv og google det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.