Grædefærdig baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Janni.

Hej piger

Søger lige et råd hos jer. Min søn bliver ammet, og det går på sin vis ganske godt. Men den sidste tid er han begyndt at græde midt under ammingen, og når han gør det, så tjekker jeg om der er mere mælk tilbage, og det er der.

Men hvad kan gøre at han bliver så ked af det? Han virker nærmest utålmodig  

Skal lige nævnes at han ind imellem har fået en flaske mme efter amningen pga vægttab i starten (efter aftale fra SP). Flasken får han ganske lidt af nu. Vi er igang med langsom afvænning igen, da jeg ønsker at amme og ikke give flaske. Tænker om det kan være fordi han har fået flaske ind imellem at han virker så utålmodig. Kan det ikke være derfor?

Hans afføring er fint og han kommer af med mange våde bleer. Det virker ikke som om han har ondt i maven overhovedet. 

Håber der er en af jer piger der kan komme med et god råd. Det er lidt hårdt at se ham så ulykkelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Zeus

Har du prøvet at skifte side? Dumt spørgsmål måske, men du skriver ikke noget om det

Anmeld

7. maj 2011

Clisolka

Janni. skriver:

Hej piger

Søger lige et råd hos jer. Min søn bliver ammet, og det går på sin vis ganske godt. Men den sidste tid er han begyndt at græde midt under ammingen, og når han gør det, så tjekker jeg om der er mere mælk tilbage, og det er der.

Skal lige nævnes at han ind imellem har fået en flaske mme efter amningen pga vægttab i starten (efter aftale fra SP). Flasken får han ganske lidt af nu. Vi er igang med langsom afvænning igen, da jeg ønsker at amme og ikke give flaske. Tænker om det kan være fordi han har fået flaske ind imellem at han virker så utålmodig. Kan det ikke være derfor?

Hans afføring er fint og han kommer af med mange våde bleer. Det virker ikke som om han har ondt i maven overhovedet. 

Håber der er en af jer piger der kan komme med et god råd. Det er lidt hårdt at se ham så ulykkelig 

Det kunne godt lyde som et tigerspring? 

Anmeld

7. maj 2011

L-Mortil3

Janni. skriver:

Hej piger

Lillebror gør nøjagtig det samme, og vi har faktisk haft samme forløb med vægttab og flaske for at hjælpe vægten på vej...

Jeg er lige med på en kigger!

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Lillebror gør nøjagtig det samme, og vi har faktisk haft samme forløb med vægttab og flaske for at hjælpe vægten på vej...

Jeg er lige med på en kigger!

Helt iorden 

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Zeus skriver:

Har du prøvet at skifte side? Dumt spørgsmål måske, men du skriver ikke noget om det

Jeg skifter side når han bliver så ked af det, men så går der igen ikke lang tid før han ofte har samme reaktion. Det er dog ikke hver gang at han bliver så ulykkelig, heldigvis. Men jeg har bare undret mig over den reaktion. 

Anmeld

7. maj 2011

De3Guldklumper

jeg tænker lidt om det er fordi han selv skal arbejde lidt mere ved brystet inden mælken render til ifh. til flaske hvor mælken jo kommer med det samme?! og så bliver han utålmodig og når sulten så er der samtidig så bliver han ked af det i frustration

Anmeld

7. maj 2011

Davidsen87

Måske han får for meget luft med ned, og trenger til en bøvs?

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

BB78 skriver:

Det tænker jeg også lidt.. Der er jo et 8-ugers spring?

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

BB78 skriver:

Det kunne det selvfølgelig godt være, men når det kun sker i forbindelse med amningen så tror jeg desværre næppe at det er et tigerspring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.