Piger, giv mig lige et spark i r*****

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Aves.

Tja... Du ligger jo faktisk selv op til at dine forældre styrer dit liv... Du vælger at flytte ind i et hus de ejer. Får din far til at lave dit badeværelse, i stedet for at sende bud efter en håndværker, eller vente med at få det lavet til du har råd til en... Hvad angår din emhætte, så har du 2 hænder selv du kan sagtens sætte en emhætte op, og skulle det give problemer med strømen så koster en elektriker altså ikke alverden.

Go for it Eva. Du er en pige med så mange ben i næsen at hvis du vil styre dit eget liv så kan du godt.

Jeg går altså ikke ind og borer huller i muren til en emhætte...og præcis...og netop, jeg skal bare bide tænderne sammen...når badeværelset er færdigt bor jeg i et hus på 165m2 midt i vordingborg by og med min skønne familie tæt på...hvilket både jeg og drengene jo nyder...jeg saaaaaavner bare et bad.. og nej, jeg har ikek råd til at gå i gang med badeværelset...har selv stået for en del som var ekstra, som af afhøvle gulvet, nyt blandingsbatteri, tapet osv...men det andet kan og skal jeg ikek stå for...

Men tal for sparket..jeg er nu fyldt af tålmodighed...og glæder mig over jeg da sparer en del på vand..hehe..

Og det sidste med at styre mit liv..kan jeg ikke lige se jeg ikke gør, tværtimod, ellers var jeg aldrig kommet væk fra det dårlige liv jeg levede...men det gør at jeg er nød til at leve som jeg gør nu for ikke at blive generet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.