Piger, giv mig lige et spark i r*****

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

DK

Uhh det er en af ulemperne ved at bo gratis hos sine forældre! Også selv om det er i et hus for sig selv!

Der er kun en ting at gøre: Rykke teltpælene op, få et job ved siden af studiet og blive din egen kvinde der selv betaler for det hun gerne vil have! Det er jo det de fleste gør når de selv vil bestemme over deres liv!

Derudover kan jeg da sagtens forstå hvor træls det er at stå uden bad! Køb da sådan en transportabel brusekabine! Sådan en havde min bror i hans mini københavner-lejlighed. Der slog man ligesom siderne op så man stod i en slags stor plastikpose, og så var der en slange man kunne ligge ved afløbet, og så tilsluttede man en slange til vandhanen så der var vand i kabinen! Han havde den stående i hans soveværelse når han ikke brugte den (så stod den i køkkenet). bedre end ingenting, og intet er installeret og kan genere din far!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Aves.

Uhh det er en af ulemperne ved at bo gratis hos sine forældre! Også selv om det er i et hus for sig selv!

Der er kun en ting at gøre: Rykke teltpælene op, få et job ved siden af studiet og blive din egen kvinde der selv betaler for det hun gerne vil have! Det er jo det de fleste gør når de selv vil bestemme over deres liv!

Derudover kan jeg da sagtens forstå hvor træls det er at stå uden bad! Køb da sådan en transportabel brusekabine! Sådan en havde min bror i hans mini københavner-lejlighed. Der slog man ligesom siderne op så man stod i en slags stor plastikpose, og så var der en slange man kunne ligge ved afløbet, og så tilsluttede man en slange til vandhanen så der var vand i kabinen! Han havde den stående i hans soveværelse når han ikke brugte den (så stod den i køkkenet). bedre end ingenting, og intet er installeret og kan genere din far!

Knus

Bo gratis ved mine forældre....?? ej, der er da noget du helt har misforstået...jeg giver alt i alt 7500kr om md for at bo her, så bliver altså lidt ked af hvis indtrykket er at jeg bor gratis og bare lever fedt... det gør jeg bestemt ikke og jeg ville altså ikke kunne arbejde ved siden af med tre børn, da ikke uden jeg virkelig skulle være afhængig af mine forældre..Havde du virkelig det indtryk af mig og min boligsituation?..og jeg flytter ikke i noget andet, ville jeg aldrig byde mine forældre...

Har ikke mulighed for at sætte sådan en op, desværre...men måske jeg kan gøre det udenfor...det tror jeg at jeg vil spekulere i..

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Tak for alle jeres spark og indspark..

´Jeg har arbejdet lidt med mig selv mentalt og aftalt med mit indre jeg at jeg lever med det her indtil bacheloren er overatået.

Min mor sagde jeg det til og hun nævnte det for min far...så nu starter min mor og jeg nok bare med at grave ud selv-....

Og efter jeg læste det DK skrev, så har jeg virkelig brug for at skrive at jeg da selvfølgelig bor til leje på lige fod med alle andre alle andre steder, selvom jeg lejer af mine forældre. Jeg betaler alt huset koster, så det koster dem ikke en krone at have, andet end at de har en god opsparing Og med det i mente, at jeg giver min. 7500kr hver måned, så burde der måske nok være et bad her...SNART...!!!

Anmeld

7. maj 2011

mariamiss6

Eva. skriver:

Det må jeg ikke.. det er jo hans hus og ham der vil lave det, så det bliver gjort som han vil have det.

Min far er maler, så tja...

Hm, så må du bede ham skrive ned hvordan han vil have det, så du kan få en anden til at hjælpe når han nu ikke "har tid"

Arj jeg kender sgu godt problematikken, bor jo selv i familiekollektiv såååå

Håber for dig han nosser sig sammen snart. Jeg gav min far et stykke af følelsesregistret i forgårs, og igår stod han pludselig her og fjernede alle mine klamme spindelvæv, og fixede mine persienner

Og min far er ellers møghamrende påståelig

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

mariamiss6 skriver:

Hm, så må du bede ham skrive ned hvordan han vil have det, så du kan få en anden til at hjælpe når han nu ikke "har tid"

Arj jeg kender sgu godt problematikken, bor jo selv i familiekollektiv såååå

Håber for dig han nosser sig sammen snart. Jeg gav min far et stykke af følelsesregistret i forgårs, og igår stod han pludselig her og fjernede alle mine klamme spindelvæv, og fixede mine persienner

Og min far er ellers møghamrende påståelig

Min far er bare heller ikke til at gå til..han bliver bare sur og lukker af....så orker det ikke, bliver bare i dårligt humør..men da jeg flyttede min seng ind i et rum som der bare er smadret og med fugt og det hele så begyndte han da at snakke om der skulle laves lidt..

godt at du fik din far i sving, håber så meget min far snart får taget sig sammen..

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

har ikke lige et spark men du kan da få sådan en her

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

har ikke lige et spark men du kan da få sådan en her

hehe..takker smuksen..

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

Eva. skriver:

hehe..takker smuksen..

altid til tjeneste

Altså... hvis man - helt gratis - får lov at spanke den mås, så er man skisme dum at sige nej

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

altid til tjeneste

Altså... hvis man - helt gratis - får lov at spanke den mås, så er man skisme dum at sige nej

hahahaha....du så sjov.....skønne...

Anmeld

8. maj 2011

Troldepussen

Eva. skriver:

eller bare sig et eller andet...jeg bliver SINDSYG af ikke at have et bad...min far hev alt ud fra mit badeværelse i efteråret og jeg har intet bad...jeg bliver skør af at skulle gå over ved mine forældre for at bade og for at bade børn...jeg føler jeg konstant er afhængig af dem og ikke kan leve et almindeligt liv. Det stresser mig og især nu hvor jeg har eksamen og syge børn og og og....mit mit soveværelse og de andre rum i kælderen er også bare usle og det samme med min gang....jeg har ikke engang fået min emhætte op endnu...det er halvfærdigt og min far laver ikke en skid selvom han er hjemme....jeg ved godt jeg lyder urimelig men lige nu ville jeg ønske jeg bare havde taget en lejlighed og så kunne bo fri og uafhængig..

Nogen spark til mig, sig noget så jeg kan hidse mig ned...

Tja... Du ligger jo faktisk selv op til at dine forældre styrer dit liv... Du vælger at flytte ind i et hus de ejer. Får din far til at lave dit badeværelse, i stedet for at sende bud efter en håndværker, eller vente med at få det lavet til du har råd til en... Hvad angår din emhætte, så har du 2 hænder selv du kan sagtens sætte en emhætte op, og skulle det give problemer med strømen så koster en elektriker altså ikke alverden.

Go for it Eva. Du er en pige med så mange ben i næsen at hvis du vil styre dit eget liv så kan du godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.