Piger, giv mig lige et spark i r*****

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Aves.

eller bare sig et eller andet...jeg bliver SINDSYG af ikke at have et bad...min far hev alt ud fra mit badeværelse i efteråret og jeg har intet bad...jeg bliver skør af at skulle gå over ved mine forældre for at bade og for at bade børn...jeg føler jeg konstant er afhængig af dem og ikke kan leve et almindeligt liv. Det stresser mig og især nu hvor jeg har eksamen og syge børn og og og....mit mit soveværelse og de andre rum i kælderen er også bare usle og det samme med min gang....jeg har ikke engang fået min emhætte op endnu...det er halvfærdigt og min far laver ikke en skid selvom han er hjemme....jeg ved godt jeg lyder urimelig men lige nu ville jeg ønske jeg bare havde taget en lejlighed og så kunne bo fri og uafhængig..

Nogen spark til mig, sig noget så jeg kan hidse mig ned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

kamtok

Vær'så god et kæmpe spark i r**** 

Når det er så er gjort, så vil jeg bare sige at jeg virkelig godt kan forstå dig! Har boet i en lejlighed uden bad i 3,5 år og jeg havde altid en taske med shampoo, undertøj, børste, creme, deo osv. med mig, fordi jeg skulle bade hos folk. Det fungerede, men jeg var ved at blive sindssyg af det, og fik installeret en brusekabine til sidst. 

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

kamtok skriver:

Vær'så god et kæmpe spark i r**** 

Når det er så er gjort, så vil jeg bare sige at jeg virkelig godt kan forstå dig! Har boet i en lejlighed uden bad i 3,5 år og jeg havde altid en taske med shampoo, undertøj, børste, creme, deo osv. med mig, fordi jeg skulle bade hos folk. Det fungerede, men jeg var ved at blive sindssyg af det, og fik installeret en brusekabine til sidst. 

Tak og tak fordi du forstår...jeg bliver så sindsyg af det...jeg er sgu begyndt at gå sjældent i bad.. fordi jeg ikke orker at gå derover og udover det er der lige tre børn der skal slæbes med ned i en kælder og bade...HADER det..savner mit eget liv hvor jeg kan bestemme selv..at stå der en aften i badekåbe og ringe på hos mine forældre fordi der er låst og spørge om jeg lige må bade..:/

Anmeld

7. maj 2011

kamtok

Eva. skriver:

Tak og tak fordi du forstår...jeg bliver så sindsyg af det...jeg er sgu begyndt at gå sjældent i bad.. fordi jeg ikke orker at gå derover og udover det er der lige tre børn der skal slæbes med ned i en kælder og bade...HADER det..savner mit eget liv hvor jeg kan bestemme selv..at stå der en aften i badekåbe og ringe på hos mine forældre fordi der er låst og spørge om jeg lige må bade..:/

Det er også bare nitten ikke at kunne "bestemme" hvornår man selv vil gå i bad. Og det bliver altid sådan noget hurtig vask, fremfor de laaaaaange dejlige bade, hvor man kan stå og skrubbe, barbere og virkelig bare nyde det dejlige varme vand på kroppen.

Og med børn (og så endda 3! af slagsen) så var jeg blevet skingrende vanvittig oveni hovedet tror jeg. Tager hatten af for du ikke er blevet det (helt) endnu...

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

kamtok skriver:

Det er også bare nitten ikke at kunne "bestemme" hvornår man selv vil gå i bad. Og det bliver altid sådan noget hurtig vask, fremfor de laaaaaange dejlige bade, hvor man kan stå og skrubbe, barbere og virkelig bare nyde det dejlige varme vand på kroppen.

Og med børn (og så endda 3! af slagsen) så var jeg blevet skingrende vanvittig oveni hovedet tror jeg. Tager hatten af for du ikke er blevet det (helt) endnu...

Jeg er ved at blive...det kan virkelig irritere mig at det ikke rykker...mine lamper er ikke hængt op, tapetet ikke sat op...der sker intet og det kan gøre mig sindsyg og alligevel hører jeg en stemme i mit baghoved der siger jeg skal stoppe og holde mund og være taknemmelig...men jeg er ved at blive skør nu..

Anmeld

7. maj 2011

mariamiss6

Eva. skriver:

Jeg er ved at blive...det kan virkelig irritere mig at det ikke rykker...mine lamper er ikke hængt op, tapetet ikke sat op...der sker intet og det kan gøre mig sindsyg og alligevel hører jeg en stemme i mit baghoved der siger jeg skal stoppe og holde mund og være taknemmelig...men jeg er ved at blive skør nu..

Kan du ikke selv hænge tapet op? evt. med en venindes hjælp?

Har du ingen håndværkervenner der kan hjælpe dig med de ting du ikke kan selv, så du slipper for at vente på din far?

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

mariamiss6 skriver:

Kan du ikke selv hænge tapet op? evt. med en venindes hjælp?

Har du ingen håndværkervenner der kan hjælpe dig med de ting du ikke kan selv, så du slipper for at vente på din far?

Det må jeg ikke.. det er jo hans hus og ham der vil lave det, så det bliver gjort som han vil have det.

Min far er maler, så tja...

Anmeld

7. maj 2011

pussekat

Eva. skriver:

Det må jeg ikke.. det er jo hans hus og ham der vil lave det, så det bliver gjort som han vil have det.

Min far er maler, så tja...

hejsa

så skal han da have et STOR kæmpe spark i r****  dig far at lave jer bor så da der tro også jeg vil have tage min ting og flytte i når hvor min far ikke skal lave det hele håb han få et spark så i kan få et dejlig sted at bor

Anmeld

7. maj 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Kan din far ikke få samme besked som min mand. Hvis han ikke selv kan tage sig sammen og få det lavet, ja så gør jeg det altså selv..... Men garanterer ikke for resultatet... Det plejer at virke herhjemme

Anmeld

7. maj 2011

Lullaby

På den ene side så vil jeg da gerne sige, at du skal sparkes i r... men har selv været i din situation så kan ikke rigtig gøre det uden at få dårlig samvittighed. Ja du skal være taknemmelig men der er altså en grænse. Man kan ikke forvente, at bare fordi du har et hus du er så heldig at du kan leje af dine forældre at du så skal ligge på grædende knæ når noget ikke virker eller er lavet.  

Mvh Anja som selv lejede af sin far engang og ALDRIG gør det igen. Måtte leve med plastic for vinduerne i flere uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.