I virkeligheden handler det her vel egentlig om barnlighed...fra alles sider?
det er barnligt ...ah måske ikke det rigtige ordvalg, men umodent af både dig, din mand og hans forældre...
I er voksne nu, og det er ikke længere jeres ønsker som skal tilgodeses, det er børnene, julen er trodsalt deres fest.
Havde jeg været dig, havde jeg valgt...i god tid at melde ud, vi kommer ikke, hverken til det ene eller det andet, Vi er blevet voksne, vi holder det selv, og i er alle hjertelig velkomne. At hans forældre ikke kan ligge låg på deres skænderier en juleaften er dælme da også umodent...hvis de kan finde på at skændes foran deres barnebarn, ja så skulle de have et los i bagdelen.
At i vælger at lave en scene og et drama ud af julen, er da synd...det ødelægger ikke julen at man holder den over flere gange, men at man begynder at forfordele nogle folk...det ødelægger den...det er rigtigt synd for din svigerfar at i hiver julen med hans børnebørn væk under næsen på ham, så kort før jul, det havde været bedre om i havde meldt det ud sidste jul...at nu var det slut med at pendle.
uden at sparke på dig vil jeg nok sige...bliv voksen, julen er ikke længere din svigerfamilies, din eller din mands...det er dine børn det handler om nu
kan din svigerfamilie ikke se det...så lad være med at invitere nogle af dem.
Anmeld