uh ja .. de grufulde svigerforældre.
Min forlovedes forældre er skilt og hans far bor i samme by som os og hans mor bor ca. en times kørsel herfra.
Mit eller vores problem er svigerfar.
Jeg syndes simbelthen han blir være og være.
Lige nu er vores problem juleaften. Vi har valgt at holde jul herhjemme og har indviteret svigermor + hendes nye mand, min mor og hendes nye kæreste. Vi kan ikke indvitere svigerfar da han ogsvigermor ikke kan sammen.
Problemet er så at svigerfar er sur/skuffet over at vi ikke kommer og holder jul ved dem fordi de jo plejer at skiftes til at ha børnene (min forlovede og hans 2 små brødre)hver jul. derudover holder de så jul 4-5 gange ved diværse bedsteforældre osv. ikke julefokoster men juleaften. men det har jeg så sagt nej til.. det vil jeg ikke udsætte min lille pige for .. det ødelægger jo hele julen??
Jeg syndes at julen skal være en gang om året så man har noget at glæde sig til og da ikke 5 gange?
Men hva gør jeg ved ham svigerfar? han er sur og tvær og han sagde faktisk ordret at han var skuffet over min forlovede.. hvem siger dog sådan til sin søn???

Jeg syndes han er rigtig træls og ret egoestisk men jeg vil self ikke være uvenner med ham for han er jo min datters farfar.
Hvad gør jeg piger? ska jeg bar bide det i mig - ta mig sammen og ikk flæbe sådan eller ´konfrontere ham?
Undskyld det blev så langt .. sku bar li ha luft

Jeg er anonym da svigerfar jo kunne komme og læse med
Anmeld