"Min mand ville aldrig være utro....!!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

mn

Eva. skriver:

Eller også er det en mand med dårlig samvittighed der er bange for at blive røbet...jeg tror ikke på du kan se det på den måde, desværre...og jeg tror stadig på at alle vil kunne gøre det...og at mange kommer til det..

jeg må ærligt indrømme jeg tvivler på han ville gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

B&J

du har helt ret man ved aldrig om ens mand/kæreste kunnde finde på af være en utro, jeg ønsker og håber aldrig han gør det så heller fortælle mig at vores forhold er slut

Anmeld

7. maj 2011

tinasmor

jeg kendte min kæreste før vi blev kærester, dvs var venner. Jeg kendte derfor hans holdninger omkring utroskab og hele hans moralske værdier FØR vi fandt sammen. Dvs inden han havde brug for at være "perfekt" (som man jo nogle gange prøver at være lige der i opstartsfacen) Ud over det, har f.eks engangs forhold osv aldrig været ham. Af os to var han f.eks den mest gl. dags af os to og ville gerne have, at vi ventede med at være "rigtig" sammen indtil vi var helt sikker på at det var os to. Derfor kunne jeg ikke i mine vilde fantasier forestille mig, at f.eks sådan noget med at være sammen med en eller anden tilfældig nogle sinde kunne komme på tale.For ham er det vigtigt, at der er både kærlighed og følelser involveret.

MEN det eneste jeg er bekymret for, er hvis han en dag mødte en (f.eks på arbejdet) eller lign. som han blev forelsket i. Det er der den rigtige farer er for mig. Nyforelskelse er hammrende svært at skulle kæmpe imod. Jeg tror aldrig han kunne finde på at have et forhold bag min ryg, men hvis jeg skulle være bekymret for noget, så ville det være hele perioden hvor de sås på abejdet, måske spise frokost sammen osv. og følelserne blev stærkere og stærkere for hinanden. For det tror jeg er det eneste der kunne få ham til at komme hjem og melde ud at han ville ud af vores forhold. (altså at han blev drøn forelsket) Men det tror jeg så også han ville gøre FØR han lavede noget med hende.

For at undgå at nogle af os med tiden skulle blive forelsket i andre, så prøver vi jo at dyrke hinanden. Dvs være tætte, gå ud sammen bare os to. Lave en masse ting som famile. Prøve at undgå at gå i "vi sidder bare og glor tv"- fælden.

Men min kæreste er et rigtig familie-menneske. Jeg er ret sikker på, at der skulle rigtig, rigtig meget til, at han ville "hives" væk fra sit liv med sine unger på fuld tid.

Desuden er vi også begge to meget realistiske omkring det med, at ved langt de fleste så ved man godt, at når forelskelsen er væk så står man ofte tilbage og tænker, at græsset åbenbart ikke var så grønnere på den anden side.

Og sidst men ikke mindst. Så nyder vi hinandens selskab rigtig meget, og jeg tror ikke at nogle af os kunne forestille sig, at der var en som var mere egnet for hinanden end os.

Anmeld

7. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

man kan aldrig være 100%sikker .
 men jeg håber aldrig min mand kunne finde på det  , men som jeg altid har sagt græsset er ikke grønnere på den anden side   .

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

ønskebebsi skriver:

man kan aldrig være 100%sikker .
 men jeg håber aldrig min mand kunne finde på det  , men som jeg altid har sagt græsset er ikke grønnere på den anden side   .

Nej, men mange skal bare lige tjekke det græs der alligevel...og nej, gu er det ej grønnere...men måske saftigere...høhø....men du har ret..

Anmeld

7. maj 2011

Muffinmus

hmm, jeg tænker tit at han ikke ville være mig utro,men hvem ved, måske en skønne dag:-)

Men nu er der da gået 11 år uden et sidespring, så måske er man heldig.

Anmeld

7. maj 2011

Meliora

Eva. skriver:

det synes jeg tit jeg læser herinde, men hvordan kan man vide det?

Jeg vil da ikke håbe at min kommende mand ville være mig utro, men altså, jeg kan jo aldrig være sikker. Det ville da være rart hvis jeg kunne bilde mig selv ind at han aldrig ville, men verden er jo ikke så sort/hvid. Og jeg tror på at alle mennesker ville kunne være utro, desværre.

Hvad siger I? Handler det ikke om at være realistisk også...?

jeg kan sige 100% at min aldrig kunne finde på det, da han ganske enkelt ikke er typen, og fordi vi elsker hinanden alt for højt til at kunne leve uden hinanden, hvilket ville være en konsekvens af utroskab

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

Eva. skriver:

det synes jeg tit jeg læser herinde, men hvordan kan man vide det?

Jeg vil da ikke håbe at min kommende mand ville være mig utro, men altså, jeg kan jo aldrig være sikker. Det ville da være rart hvis jeg kunne bilde mig selv ind at han aldrig ville, men verden er jo ikke så sort/hvid. Og jeg tror på at alle mennesker ville kunne være utro, desværre.

Hvad siger I? Handler det ikke om at være realistisk også...?

Altså her i hjemmet mener vi begge at utroskab er direkte skillesmisse, færdig bum. Ingen af os accepterer det, og jeg stoler 1000% på at Martin ville lægge kortene på bordet hvis uheldet er ude. Ingen af os vil være sammen med en der har trådt ved siden af.

Anmeld

7. maj 2011

Diana...

Eva. skriver:

Eller også er det en mand med dårlig samvittighed der er bange for at blive røbet...jeg tror ikke på du kan se det på den måde, desværre...og jeg tror stadig på at alle vil kunne gøre det...og at mange kommer til det..

Anmeld

7. maj 2011

Diana...

FruRafn skriver:

jeg kan sige 100% at min aldrig kunne finde på det, da han ganske enkelt ikke er typen, og fordi vi elsker hinanden alt for højt til at kunne leve uden hinanden, hvilket ville være en konsekvens af utroskab

Sådan har jeg det da også med min mand nu men du kan da ikke sige hvad der sker om 5-10-15 år. 

Jeg synes det mærkeligt at man kan sige sådan for man aner ikk hvad der sker i fremtide! 

Knus Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.