Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
tror meget også det handler om hvor ærlige man er overfor hinanden i forholdet ellers med alting...
jeg ved at jeg har haft andre forhold hvor jeg ikke troede at han ville være mig utro hvor han så var.. men de forhold har jeg også godt vidst det et eller andet sted at han ikke ville være tro... altså der har været noget inden i mig der ligesom sagde okay drømmeverden om han ikke er utro fair nok men realistisk self vil han gøre det...
nuværende forhold er mit længste og dybeste jeg overhovedet har haft.. 7 år og 4 mdr til d. 23 maj... vi har absolut ingen hemmeligheder for hinanden.. alt bliver sagt åbent og ærligt.. vi har snakket meget om vores fortid og været hudærlige om hvordan og hvorfor osv med både tidligere forhold og andre ting der kunne komme og spøge...
Jeg har ingen tvivl nogen som helst steder om at så længe vi begge er ærlige og åbne og sørger for at holde liv i vores kærlighed og sexliv så har han ingen grund til at være mig utro...
ofte hører man at grunden netop er at sexlivet er gået dødt af den ene eller anden årsag.. eller også så er man sammen med en man ikke finder atraktiv nok og derfor søger andre steder... men tror at rigtig meget af det kan stoppes hvis man sørger for at snakke sammen og tage tingene i opløbet.. vær hudærlige om alt...
Anmeld