christa1982 skriver:
jeg står her og er blevet forladt af min kæreste og er gravid i 18. uge ...
nu tænker jeg bare at jeg overhovedet ikke har lyst til at føde normalt, altså igennem timer i et helvede af smerter, når jeg ikke kan have ham ved min side, som jeg hele tiden havde troet skulle være min støtte ..... jeg har slet ikke lyst til at have en veninde eller min mor med, da en fødsel er en meget privat ting for mig ... ja det er det vel for alle, men mener bare at jeg ville føle det var "forkert" (af en eller anden uforklarlig) grund, at have andre med en faderen til barnet ......
Overvejer nu at få kejsersnit, så jeg ikke skal ligge der i timer og kun have en jordmoder ved min side ... eller en veninde, som jeg egentlig ikke har lyst til at have med .... synes det er for trist ...
Nogen der kan følge mig i at vælge kejsersnit på det grundlag ...? eller er jeg helt fjollet ....
mange knus
hejsa og et stort
herfra og håber du finder glæden, selvom du er bleven alene, som jeg ikke trivler på du gør 
jeg blev selv alene, da jeg var 19 uger henne, og jeg har valgt at tage min mor med, og det valg er jeg rigtig glad for.
jeg er sikker på min mor og jeg bliver tætter på hianden ved det 
selføldig er det en streg i regningen når mor og far ikke kan finde ud af tingene, men sådan er livet jo tit.
men alt held og lykke herfra

Anmeld